unattended installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

maikel1992

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2010
Berichten
24
ik moet op school voor een project een unattended windows 7 maken met bepaalde software hierin verwerkt en bepaalde policies die aangepast zijn (bijvoorbeeld de naam in de titelbalk van IE)
heeft iemand hiervoor een goed progamma ben al bezig geweest met bepaalde software maar tot op heden is het nog niet gelukt.
dus heeft iemand misschien een tip en een uitleg hoe het moet.

alvast bedankt,
Maikel
 
dat heb ik al gedaan heb ook al verschillende dingen geprobeerd maar het lukt gewoon niet.
 
Het is niet de bedoeling dat Helpmij je huiswerk maakt.

Laat eerst eens weten wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd (welke software, welke sites met uitleg en waarom het niet werkte)

Zonder eigen inzet ben ik genoodzaakt deze vraag te sluiten.
 
@maikel1992:
Het stellen van huiswerkvragen is hier op het forum niet toegestaan. Enige hulp die we mogen bieden met huiswerkvragen is als je ook aangeeft wát je geprobeerd hebt en wáár je bent vastgelopen en ook waarom je daar vastgelopen bent (denk aan foutmeldingen, iets dat je niet begreep etc.)

Je laatste terugmelding "dat heb ik al gedaan heb ook al verschillende dingen geprobeerd maar het lukt gewoon niet." voldoet m.i. niet aan de eisen die aan huiswerk-hulp gesteld zijn.

Wil je dus hulp, dan zul je méér informatie moeten geven. Bijv. welke tutorial je gebruikt hebt, wat je wilde bereiken (bijv. welke software je nog extra met Windows geïnstalleerd wilde hebben), hoe je het hebt aangepakt, wat je wél gelukt is en waar het misging en waarom dan.

EDIT: Ik zie dat de moderator ongeveer dezelfde informatie gaf zojuist.

Tijs.
 
ik heb geprobeerd met vlite een installatie te maken dit is niet helemaal gelukt omdat je met dit progamma niet alles kan instellen van wat ik moest doen.
vervolgens heb ik het geprobeerd met RT7lite ook hier kon ik niet alles in stellen en ook geen progammas toevoegen net zoals bij vlite.
daarna heb ik het ook nog geprobeerd met waik (Windows Automated Installation Kit dacht ik)
hier heb ik een paar dingen mee geprobeerd en hier kon ik veel dingen vinden vervolgens heb ik hier een iso van gemaakt en heb deze geinstalleerd in vm player.
het installeren ging goed alleen de meeste dingen die ik had ingesteld waren niet aangepast ook snapte ik ook niet precies hoe ik progamma's moest toevoegen hij vroeg om packages ik zou ook niet weten hoe ik deze moet maken ook al voor gezocht maar niet gevonden.
extra software:
Firefox
Office alleen word en excel
chrome
dit is een project op school ik mag alles doen om te zorgen dat het werkt het is de bedoeling om het te maken en we mogen alle informatie gebruiken ook forums.

alvast bedankt,
Maikel
 
ik ga daar zeker nog iets mee doen om het te proberen bedankt.
zijn er ook nog mensen die een handig progamma weten voor het geval dat ik er niet uit kom met waik
 
Laatst bewerkt:
Slotje op gedaan daar je genoeg geholpen bent met schoolwerk !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan