Unblocken met Sygate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom3k

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Hoi allen,

Ik heb per ongeluk Firefox geblocked met Sygate en nu probeer ik die weer te unblocken, maar ik zou niet weten hoe.

Iemand?

Installatie Sygate Personal Firewall
De installatie van de Sygate Personal Firewall spreekt voor zich. Nadat u opnieuw bent opgestart krijgt u scherm om u te registreren als gebruiker. Na de installatie ziet u rechts onderin het systeemvak het icoontje van Sygate met de twee grijze pijltjes. De grijze pijltjes worden blauw als er toegestaan internetverkeer plaatsvindt en rood bij geblokkeerd internetverkeer. Met een dubbelklik op dit icoontje komt u in het scherm van Sygate:

In de grafiek linksboven staat het inkomende verkeer terwijl het uitgaande verkeer linksonder staat. De Attack History geeft aan of de firewall gegevensstromen heeft tegengehouden. In het onderste venster staan de actieve programma's. Door te kiezen voor Hide Windows Services (deze kunt u allemaal op Allow zetten) is het geheel wat overzichtelijker. Door met rechts op een programma te klikken kunt u de status van het betreffende programma wijzigen. Er zijn drie mogelijkheden: Allow (toestaan), Ask (vragen) en Block (toegang tot internet weigeren). Bij Terminate wordt het programma uit de lijst verwijderd.

Als ander mogelijkheid kun firefox verwijderen uit de lijst, dan firefox opstarten en toestaan als je de melding krijgt.

Laatst bewerkt:
Heb ik gelezen en is inderdaad het meest voor de hand liggende, maar Firefox staat gewoon op Allow, maar blijft toch nog gewoon geblockt..ik heb Firefox ook verwijderd uit de lijst en opnieuw opgestart, maar dan geeft Sygate alleen een melding dat Firefox is geblockt...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan