Uncensored/censored

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maraken

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Ik heb een vreemd probleem. Ik heb een lange tijd geleden left 4 dead gekocht. Het spel werkte prima. Maar nu is er iets vreemds gebeurt. Elke keer als ik het spel speel, lijkt dit de censored editie te zijn. Vijanden verdwijnen, geen gore enz. Dit is vreemd, want ik heb de spellen gewoon in Nederland gekocht. Dus ik zou de uncensored editie moeten hebben. Dit is ook zo bij andere spellen die de source engine hebben (half life 2 episode1,2, en half life 2 mods) Ik weet niet of je dit kan oplossen. Het is niet heel erg, maar het is toch wel irritant. Mijn STEAM account was een tijdje geblockt wegens een betaalachterstand. Ik heb hem nu weer terug. Heeft dat er misschien iets mee te maken?

Groeten,

Sam ten Thij

Ik heb het opgelost. Download een programmatje hier https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=4917-GLXC-1280

typ dan regedit in uitvoeren. Ga dan naar HKEY_CURRENT_USER. Klik Op software. Klik op valve. Dan moet je bij alle spellen die je hebt de user tokens 2 en 3 verwijderen. Als je in een land woont waar de censored editie verplicht is, is dit illegaal.

Laatst bewerkt:
vreemd, heb hier nog nooit van gehoord en heb zelf Steam dagelijks open, (ik map met HL2). toch, als je dit hebt dan is dat natuurlijk balen, daarom toch heel goed dat je gelijk de oplossing hebt gepost hier toen je daar achter kwam. want ongetwijfeld zal er iemand anders het zelfde probleem hebben.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan