undelivered mail returned to sender

Status
Niet open voor verdere reacties.

stacey

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2005
Ik heb het volgende probleem met mijn mail: In mijn inbox krijg ik de volgende mailtjes: 'undelivered mail returned to sender'. Ik gebruik de AVG gratis virusscan en krijg deze mailtjes van AVG E-mail scan. Zogauw ik on-line ben verzendt/ontvangt de computer deze automatisch en het stopt niet. Ik heb nu al meer dan 2000 (!) van deze mailtjes binnen.
Wat hieraan te doen? Is dit een virus?
Ik heb geen verstand van computers dus graag een eenvoudige uitleg.
Alvast bedankt.

Ik ken dit probleem nog niet

Hoe heb je je email scan ingesteld ? Zet hem eens uit.

Heb je het het programma zelf laten doen, dat gaat meestal goed. Je hebt toch wel de laatste nieuwe versie ?

Hoe lang heb je AVG en sinds wanneer heb je er last van.

Eric.

Ik heb de AVG virusscanner er een paar weken opzitten (update hem dagelijks). De e-mailscan stond standaard aangevinkt. Ik heb hem nu uitgezet en nu is het ontvangen/verzenden van de berichten gestopt. Wat moet ik nu vervolgens doen?
Alvast bedankt voor de reaktie.
g.j.

Nog vergeten te vermelden: Ik heb hier sinds vannacht last van. Heb de hele dag op de site 3voor12.nl gezeten Pinkpop zitten kijken en aan het forum meegedaan. Toen begon het gelazer.

Hallo Stacey

Je zou hen opnieuw kunnen laten configureren of het met de hand doen.

Hij update automatisch hoor.

Kun je mij zo'n return mail sturen, zodat ik kan zien wat je bedoeld.

Eric.

Beetje stomme vraag misschien, maar hoe kan ik zo'n berichtje naar je toe sturen?

Er zijn stouters

Die proberen via jou PC mailtjes te versturen om zo anderen te bereiken.

Heb je al spybot en of adaware gerund ??

Eric.

P.S. Is niet stomme vraag, kan via de button E-mail die je onder een bericht van mij ziet (maar daar kun je geen bijlage toevoegen, dus moet ik dan er eerst weer een naar jou sturen, of naar Eric_Daleboudt@helpmij.nl.