Undelivered

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Berichten
371
Beste Helpmij, in dez eerste plaats wens ik jullie allen een gezond en goed 2015 toe.

Nu mijn vraag.
Ik gebruik al jaren IncrediMail als e-mail.
Wanneer ik weer eens ongevraagde mail krijg en deze dan verwijder en rebounce krijg ik vaak in verzonden items de melding Undelivered User Unknow
Dus volgende keer ontvang ik deze ongevraagde mail weer.
Hoe krijg ik deze alsnog verwijderd?

Vr Groet Mammoth
 
Ah, het is me duidelijk. Mammoth bedoelt: bounce en verwijder.
Verder heb ik niet veel toe te voegen aan de opmerking van Terrarabo, anders dan dat ik er altijd de voorkeur aan geef helemaal niet te reageren op spam-berichten, want elke reactie is er 1 te veel. Als een bepaald type mail vaker komt maak ik daar dan een filter voor zodat deze berichten automatisch verwijderd worden.
 
Inderdaad, bijna nooit heeft spam een afzender die echt bereikbaar is.
En, zoals srpchulp al aangeeft, nooit (terug-)reageren, want anders is het de spammer meteen duidelijk dat ze (van jou) een geldig e-mail adres hebben, wat nog eens een extra aanmoediging is om daar (weer) spam naar toe te sturen (of jouw e-mail adres te delen met andere spammers als een geldig/actief mail-adres).

Ook niet (zomaar) Unsubscribe of andere afmeld-links kiezen op ongevraagde mailingen, want ook dat bevestigt dat ze een geldig/actief e-mail adres hebben. Ook geen externe afbeeldingen in de ongewenste mail zelf openen/laten weergeven, want ook dat notificeert doorgaans de spammer(s) dat ze van jou een geldig/actief e-mail adres te pakken hebben.

Tijs.
 
Vraag verplaatst van Mailserver naar E-Mailprogramma's :)
 
dnties en anderen die gereageerd hebben.
Het is mij nu wel duidelijk Niet op reageren dus
Zal mijn vraag dus als opgelost geven.
Vr Dank voor jullie reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan