Under constructon

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArjenDeJong

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2013
Hoi iedereen,

Ik heb zonet een hostpakket ontvangen voor mijn website. Gewoonlijk maak ik een website op CMS (Joomla). Maar ik wil nu graag niks installeren van joomla-paketten, ik zou graag enkel een html-file maken (bijv.logo - welkom en site under construction) en die laten afbeelden wanneer ik de website bezoek. Dit totdat ik aan mijn website begin.

Kan er iemand mij helpen? Alvast bedankt.

Groetjes,
Arjen

Ok, als csshunter langs komt zal die vast wel een beter idee hebben, maar voor nu kan je in principe afhankelijk van de voorwaarden/instellingen van je hoster gewoon een index.htm, index.html, default.htm/html/asp aanmaken.

Desnoods in kladblok, maar je kan ook een gratis html-molen zoeken ala Microsoft Frontpage, wat is verdrongen door een Open Source opvolger waarvan ik de naam niet meer weet, Harmonica of zo iets.

Coffeecup heeft ook een gratis html-molentje:

http://www.coffeecup.com/free-editor/

N.B: Als je inschrijft op hun Nieuwsbrief, spammen ze je plat! Maar Coffeecup spamt zo leuk, dat ze de enige zijn die me al jaar & dag mogen spammen!
Overigens zie ik hun gratis html-molen ook voor het eerst. :o

Moet ze toch es terug spammen..!... :P

Laatst bewerkt:
Super...ik zal toch een index.html-file aanmaken. Lijkt me meer the easy way. Don't wanna be spammed! :-D

Thanks!
Arjen

De naam van de stukken betere html-editor dan FrontPage is de gratis KompoZer:
  • www.kompozer.net
  • Heeft zowel een ontwerp-weergave als een code-weergave waar je rechtstreeks html-code in kunt zetten.

Ok, jaaah, die zocht ik! Zat er toch dichtbij, hihi... Ach, volgende keer heb ik een ezelsbruggetje voor mezelf: Gewoon lekker heel narcistisch aan mezelf denken, want ik ben van origine .........!
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan