unhandled exception

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik krijg het bekende soort vierkante venstertje met bovenin de balk de term 'unhandled exception' in mn beeld als ik de computer opstart. Ik heb dat weleens vaker. Maar ik zou nu graag weleens willen wete wat dat is en hoe ik het zou moeten 'uitschakelen' ? ?

P.S ik weet niet cker of deze vraag in de goede catogorie staat maarjah ! !

Staat er bij 'unhandled exception' ook nog wat cijfers en of letters?

Ja er staan wel wat cijfertjes ja eronder. Maar moet je die weten dan ??

Zet ze voor de zekerheid er maar even bij.

Ben al wel op zoek geweest naar je melding en ben bij een aantal tegengekomen die te maken hadden met spyware.

Je zou eens kunnen checken met spybot of adaware (wel updaten)

Ja okey ff tussendoor kan je me a.u.b ff de preciese link geven naar de nieuwe spyboot of de nieuwe ad-aware 6. Want die heb ik nog niet ???

Geplaatst door excelsior
Ik krijg het bekende soort vierkante venstertje met bovenin de balk de term 'unhandled exception' in mn beeld als ik de computer opstart. Ik heb dat weleens vaker. Maar ik zou nu graag weleens willen wete wat dat is en hoe ik het zou moeten 'uitschakelen' ? ?

P.S ik weet niet cker of deze vraag in de goede catogorie staat maarjah ! !

Nou deze vraag staat zeker niet in de juiste categorie, want dit is de categorie van virus waarschuwingen en dit is niet bepaald een virus waarschuwing.

Maar ten eerste zou ik willen weten welk windows OS je hebt. Is het windows 98, 2000 of xp ? Dat is natuurlijk wel belangrijke informatie.

Meestal komen 'unhandled exception' problemen voort van programma's die in het begin opstarten met windows en waar dan iets mee aan de hand is. Maar soms kan het ook zijn omdat er iets met de drivers aan de hand is. En soms kan het ook zijn omdat windows corrupt is en in sommige gevallen is het een hardware probleem. Dus het is wel belangrijk om de gehele foutmelding op te schrijven van de unhandled exception.
En dan hoef je dus niet alle getallen op te schrijven, maar alleen iets dat kan onze zoekopdracht wat kan vergemakkelijken.

Ik zou maar eerst even hiermee beginnen:
Ga naar start-uitvoeren-msconfig-ok-opstarten en vink daar alles uit behalve je virus scanner en je firewall-toepassen-ok en restart de pc. Is je probleem opgelost dan ?

Ja mn probleem is inmiddels opgelost. Ik heb ff een spybot scan erover heen gegooid. En de nodige bestanden verwijdert. Nu geeft hij geen fout meer aan. Maar bedankt voor de aandacht allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan