Unidentified network

Status
Niet open voor verdere reacties.

Derville

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Hai,

Sinds ik terugben van vakantie (13 augustus) heb ik last van netwerkproblwmen. De verbinding lijkt in principe correct te zijn maar is vergezeld door het hatelijke gele driehoekje en de tekst 'unidentified network', no network connection. Op internet scheen de algemene opinie te zijn dat het aan W7 ligt. Ik heb echter met de zelfde laptop wel op andere netwerken verbinding kunnen maken. Een vriendin van me had vanmiddag ook geen problemen met haar laptop op hetzelfde netwerk. Enig idee hoe dit te verhelpen zou kunnen zijn? Alvast bedankt, Derville

Vanalles. De oplossingen die het vaakst aangedragen waren op internet voornamelijk. Ip renew, dat soort zaken. Af en toe wist ik niet precies wat ik deed en volgde ik instructies uit, dus weet het niet meer precies.

En natuurlijk router heraansluiten, pc opstarten, terug in de tijd zetten.

Heb je W7? Misschien is je Thuisnetwerk veranderd in Openbaar netwerk of zo? Misschien alles opnieuw installeren en inloggen bij provider met wachtwoordsleutel?

Doe eens Start > Uitvoeren cmd /k ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en zet dat tekstbestand hier neer.

Hmmm...doe ook een scan met MBAM http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan