unieke teksten plaatsen op php nuke site

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
ik heb een php nuke website draaien waar een aantal klanten op staan met gecopieerde content. Dus die content staat nog bij honderd andere sites. Dit levert geen google aandacht op. Ik wil bij alle klanten een unieke zelf geschreven tekst plaatsen zodat er wel gewaardeerde beloning zoals hogere pagerank en beterer vindbaarheid uit voortkomt. Maar helpt dit en waar in de code moet ik deze tekst plakken. Ik wil de tekst indien mogelijk onleesbaar voor de bezoeker in de code plaatsen. waar o waar?? - tjo

Dat moet je niet doen.

In Search Engine Optimalisation (waar je nu mee bezig bent) geldt ten minste één gouden regel:

Haal nóóit trucjes uit, Google is slimmer dan jij.

De enige manier om door de content te zorgen dat je hoger komt te staan bij Google, is door echte content toe te voegen. En geen onzin, en al helemaal geen onleesbare onzin. Google eens een beetje naar 'SEO', dan vind je een hoop dingen waar je wat aan zou kunnen hebben.

bedankt voor de tip, ik daar zoeken.
maar het onleesbaar was bedoeld in de zin dat het in de code geplakt wordt en niet zichtbaar is voor de bezoeker aan de voorkant.
Door ruimtegebrek aan de voorkant wil ik het ergens in de code plakken maar het is wel goede en unieke zelf geschreven tekst bv over het bedrijf zelf en de art. die het verkoopt.
Nu nog zoeken hoe en of het wel kan...
Groeten tjo

Als tekst niet zichtbaar is aan de voorkant, betekent dat dat het ook geen meerwaarde heeft voor je site. Zolang dat het geval is, zal Google het negeren [of het levert je zelfs strafpunten op]. Het gaat om relevante inhoud, en gezien de gemiddelde bezoeker niet je code gaat lezen, is het niet relevant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan