uninstal fifa!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lesley88

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
mensen ik heb windows xp opnieuw geinstaleerd dus ik fifa staaat er nog in dus ik wil spelen staat er instaleer fifa eens opniew, maar als ik heb eerst wil unistaleren doet die niet :confused: hij staat niet bij software verwijderen of wijzigen, dus ben ik naar de map van fifa gegaan .

dus ik wil daar uninstaleren gebeurd er helemaal niet hij wil niks verwijderen hij pak het uninstal niet weet iemand hoe ik dit kan verhelpen alvast bedankt!!:thumb:

bedankt voor je snelle reactie ben aan het downloaden:thumb:

daarop kan ik hem ook niet vinden je weet je nog wat anders ik vind het zonder van het gebruik van het gigabythe om hem gewoon zonder unistal te verwijderen.:(

Laatst bewerkt:
heb je do them all / voer alle tests uit geselecteerd in regcleaner?

Je kan fifa niet opnieuw installeren?
Als je de standaardmap C:\programfiles\EASports etc gekozen hebt bij de installatie wordt deze overschreven door de nieuwe installatie.

maar dan gebruik die dubbele van gb tog?? want hij gaat nog een over 1.5 gb heen dus dat word al 3gb.:confused:

je bedoel gewoon rechter muisknop en dan verwijderen ??:confused:

neej dan gaat je gb verloren :confused:
ik heb maar een moxtor 80 gb harde schijf dus moet beetje rustig aan doen anders is het zo weg!!;)

:thumb:

Geplaatst door lesley88
je bedoel gewoon rechter muisknop en dan verwijderen ??:confused:

neej dan gaat je gb verloren :confused:
ik heb maar een moxtor 80 gb harde schijf dus moet beetje rustig aan doen anders is het zo weg!!;)

:thumb:

mischien een domme vraag maar waar slaat dit op???
uninstallen zodat je dit spel opnieuw kan installeren? of wil je dat weer niet omdat je je gb niet kwijt wil???
je zal toch iets moeten doen om dat allemaal eraf te gooien om opnieuw je spelletje te installeren. :rolleyes:

neej dan gaat je gb verloren

Ik snap het niet.
Je markeert dan geoon op de harde schijf dat over deze ruimte heengeschreven mag worden. De bytes gaan echt niet weg hoor.

sorry ik snapte niet wat jullie bedoelden maar k snap het nu al bedankt allemaal!!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan