uninstall IE 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

visualsander

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2000
Hoi,

ik heb een hardnekkig probleem met IE 6, ik kan geen nieuwe vensters openen middels rechter muisknop [open in new window] of via links

Nu wil ik IE 6 verwijderen en een herinstallatie van Win98Se doen zodat ik mijn originele IE krijg....

Weet iemand HOE IE 6 moet deinstalleren?

Via Add/Remove software is het me niet gelukt!!!

TIA

VS

Waarom zou je IE willen de-installeren,als je toch Windows opnieuw gaat installeren?
Dan formatteer je toch meteen je hele harde schijf.

Bedankt voor je antwoord. Logisch dat je dat vraagt maar ik probeer vanalles om maar niet mijn pc opnieuw te moeten installeren. Dit omdat er zo gruwelijk veel op staat.

Ik wil alleen van dat rot probleem af.

Enig idee hoe ik IE kan de-installeren

VS

PS: herinstallatie van Win98SE heb ik al gedaan, hielp niet

Je kunt IE niet echt deïnstalleren. Hooguit kun je terug naar een eerdere versie.
Wat je wel kunt proberen is IE te herstellen.
Hiervoor ga je naar Systeeminfo in het menu Systeemwerkset.
Klik in het menu Extra op "Reparatieprogramma voor Internet Explorer" en volg de aanwijzingen.

Guus.

Hoi Guus,

bedankt voor je antwoord maar waar zit deze optie. let op ik Windows 98 SE! Dit klinkt als iets uit XP....aan de andere kant wat weet ik ervan ;)

VS

Ik gebruik ook nog steed Windows 98 SE.
Systeeminfo vind je via Start, Programma's, Bureau-accessoires, Systeemwerkset.

Guus.

Ga naar het Configuratiescherm / Software, selecteer Microsoft Internet Explorer, kies dan Toevoegen/Verwijderen, je krijgt dan 3 opties, waaronder "Internet Explorer herstellen"

Geplaatst door testje
Ga naar het Configuratiescherm / Software, selecteer Microsoft Internet Explorer, kies dan Toevoegen/Verwijderen, je krijgt dan 3 opties, waaronder "Internet Explorer herstellen"
Dat is precies hetzelfde schermpje dat je te zien krijgt via Systeeminfo, maar zo kan het dus ook.

Guus.

Guus,

dit is verschrikkelijk...ik kan het niet vinden :o

Ik heb nl de engelse versie
Start
Programs
accessories
System Tools

Daarna heb ik de keuze uit
oa:
system information
system monitor
maintenance wizard
net watcher

enig idee?

nope, dat heeft ook niet gewerkt.
ik ga me maar eens opmaken voor heeeeel lang installeren...grbml

IEDEREEN HARTELIJK DANK!!!

:thumb:

vs

Had je die IEfix ook nog geprobeerd? Als je toch gaat formatteren kun je dat misschien nog proberen.

Yep, die had ik ook al geprobeerd. Maar volgens mij is het enigste wat dat appie doet een paar dll's registreren. Dat had ik zelf al verschillende keren gedaan....en de registry controleren...en dit en dat en....:confused:

Nogmaals dank voor alle antwoorden/tips! :thumb:

VS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan