Uninstall PGE6

Status
Niet open voor verdere reacties.

tverm

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Ik heb enige tijd geleden het programma PGE van Auto FX Software geïnstalleerd en wil dit nu verwijderen. Dir programma bevat echter geen uninstall.exe en ook via de installatie-CD kan het programma niet verwijderd worden. Is hiervoor een oplossing?
Mijn pc draait onder Windows XP Home Edition

Kun je het dan niet via Start/Programma toegang en instellingen verwijderen? Dat is eigenlijk de beste manier.

Pge6

Als ik via Start\Programma's probeer te uninstallen dan krijg ik de mededeling dat de file: \Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShareDlls niet bestaat of geen geldig uninstall-logfile is.

Heb je een programma als Jv16 Powertools?
Download het anders hier.

Kijk het even door.
Ga naar de registry manager en kies add/remove menu.programma's. Kijk eens of je het daar wel kunt verwijderen.

Anders het programma een keer opnieuw installeren maar daar twijfel ik wel aan omdat Software al piept over die dll.

Kijk ander met Jv16 bij de softwaremanager of je daar iets ziet staan van het programma. Moet wel zeer duidelijk zijn voor je!
Tenslotte zou je nog ruig alles kunnen verwijderen in de programmamap. Niet zoals het hoort maar je moet wat. Nu sluit je af, start je opnieuw op en vervolgens ga je met Jv16 het register scannen op fouten (Registry cleaner). Er komen nu onjuiste registerverwijzigen uit want de programmamap is weg. Deze kun je dus allemaal deleten.

Laatst bewerkt:
Pge6

Ik heb enige tijd geleden jv16 geïnstalleerd en na de trial periode verwijderd.
Nu ik het programma opnieuw heb gedownload en geïnstalleerd kan ik het programma niet gebruiken vanwege deze trialperiode.
Is er een manier te bedenken om alsnog dit programma gedurende de proeftijd te gebruiken?

tverm zei:
Ik heb enige tijd geleden jv16 geïnstalleerd en na de trial periode verwijderd.
Nu ik het programma opnieuw heb gedownload en geïnstalleerd kan ik het programma niet gebruiken vanwege deze trialperiode.
Is er een manier te bedenken om alsnog dit programma gedurende de proeftijd te gebruiken?
De trialperiode meerdere keren gebruiken is eigenlijk niet toegestaan, anders zou je om de 15 dagen je programma terug kunnen installeren en het zo voor altijd gebruiken.

Het enige dat ik je kan aanraden is in die jv16 regcleaner na de automatische scan ook even naar het handmatig tabblad te gaan. Daar zie je nog allerlei registersleutels. Zoek eventuele achtergebleven registersleutels van jouw programma en verwijder die ook. Vaak kan je na een herinstallatie van het programma het dan wél gebruiken voor opnieuw 15 dagen. Simpelweg omdat je computer niet meer weet dat je het voordien al eens had gebruikt (omdat je die registersleutel verwijderd hebt)

James :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan