uninstall probleem met deamon tools

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thegamefreak17

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2007
hallo,

ik heb een probleem met deamon tools.
ik heb nu al een tijd last van dit probleem maar ik omzeil het door alcohol 120% te gebruiken. maar ik heb liever weer deamon terug, nu heb ik het probleem dat als ik deamon start dat ik direct een foutmelding krijg

namelijk: In deamon. exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een beweking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Vertel microsoft over dit probleem.
We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidentieal and anoymous.

Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven, klikt u hier.

maar deze foutmelding krijg ik ook als ik de uninstall opstart. dus wat moet ik er nu mee doen want de virtual schijven blijven bestaan...als iemand mij kan helpen zou dat top zijn:thumb:

Heb dit gevonden om een ander forum, maar niet zelf geprobeerd!!!

1.Ga naar Windows Verkenner en ga naar Windows/System32/Drivers
Dan moet je de drivers: D346bus.sys,d346prt.sys,d347bus.sys,d347prt.sys verwijderen.

2. Ga dan naar uitvoeren en typ regedit en druk op ok. Dit brengt je in het register van je computer. Ga dan naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services en delete zoals bij stap 1 de drivers die bij stap 1 staan.

Nu moet je weer rebooten en dan kan je daemon weer instaleren.

Wanneer je dit gedaan hebt disable je de virtual drive en uninstall daemon tools.

Heb je al een her-installatie geprobeerd ?

Heb dit gevonden om een ander forum, maar niet zelf geprobeerd!!!

1.Ga naar Windows Verkenner en ga naar Windows/System32/Drivers
Dan moet je de drivers: D346bus.sys,d346prt.sys,d347bus.sys,d347prt.sys verwijderen.

2. Ga dan naar uitvoeren en typ regedit en druk op ok. Dit brengt je in het register van je computer. Ga dan naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services en delete zoals bij stap 1 de drivers die bij stap 1 staan.

Nu moet je weer rebooten en dan kan je daemon weer instaleren.

Wanneer je dit gedaan hebt disable je de virtual drive en uninstall daemon tools.

ja heb ik inderdaad ook gezien maar ik kan die drivers niet zien...maar heb wel alle mappen en bestanden aangevinkt zodat ik die kan zien via map opties. en ik heb de reinstall ook geprobeerd en dan zegt ie dat ie is geinstalleerd maar daarna start ik em op n hoppa weer dezelfde foutmelding

ja khad namelijk pirates of the carribean gemount en toen die ineenkeer vaag ging doen stond het er nogsteeds tussen...helpt dit mischien?

Kun je hem nog wel unmounten? of een andere schijfletter toekennen?

Anders toch maar in veilige modus die D346 of 47 driver opzoeken in het register, en verwijderen, daar hangt nu die virtuele cd/dvdrom aan, met een schijfletter.

Mocht het niet willen i.v.m. de rechten, gebruik RegistrarLite om dan de rechten van die sleutels over te nemen, de te beginnen met de subkey, en zo naar boven werkend.

deze versie heb ik gedownload, zie bijlage 1. en dan zegt ie daarna, bijlage 2.

wat moet ik hier nou weer mee?

Bijlagen

• deamon heeeeeeeeeelp.JPG
    deamon heeeeeeeeeelp.JPG
    19 KB · Weergaven: 60
  • deamon.JPG
    deamon.JPG
    37,8 KB · Weergaven: 52
Denk dat je die Alcohol ook even moet deïnstalleren, wel eerst de boel ook unmounten, ze gebruiken dezelfde drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan