uninstall

• Onderwerp starter Onderwerp starter bjean
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bjean

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Zijn er programmatjes die software kunnen uninstallen als dit met de originele uninstall niet lukt.
Ik heb "winon cd" geinstalleerd maar tijdens de installatie ging er iets fout vraag me niet wat, maar het programma werkt gewoon niet.
Dit zijn de foutmeldingen die ik krijg
http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=32190&stc=1&d=1144315416

http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=32191&stc=1&d=1144315416

Nu wil ik winoncd verwijderen maar dat lukt nietAls ik de uninstall gebruik gaat ie in eerste instantie uninstallen. En als het dan klaar is krijg ik een plaatje met rollback en zet hij alles weer terug.
Nu heb ik winoncd opnieuw geinstalleerd over de oude maar dat helpt ook niet. Dan geeft hij tijdens het installeren weer rollback aan. En zet de oude dus weer terug net als met de uninstall.
Nu dacht ik, is er iets wat (net als b.v. "move on boot") programma`s kan uninstallen of zijn er nog meer opties.......Grote hamer, grofvuil,:eek: (geintje)
Mijn andere brandprogramma is nero7 die ik eigenlijk altijd gebruik. Zou het hier iets mee te maken kunnen hebben ? Dat die twee programma`s niet samen op één computer kunnen?

Bijlagen

• sshot-2.GIF
    sshot-2.GIF
    6,3 KB · Weergaven: 40
  • sshot-1.GIF
    sshot-1.GIF
    19 KB · Weergaven: 75
Wat die 2 brand programmaas betreft klopt Roxio en Nero gaat totaal niet samen,het is de 1 of de ander.

Daar was ik al bang voor
Enig idee hoe ik van die Winoncd af kan komen:confused:

Ja ,alles ervan afhalen wat er van op de schijf staat.
Ook in programfiles/common en verder alles wat met Roxio te maken heeft ,is effe zoeken,ook in Document and Settings wil wat staan,en niet te vergeten in je Register,daarin laat je zoeken ,naar winoncd en roxio en al die sleutels moeten er uit.
en tot slot run je CCleaner er na nog even http://www.ccleaner.com/ccdownload.asp

èh hoe zoek je in je register

Voor de rest heb ik alles wel verwijderd denk ik

Kweet het al:o
Ik bedoel over dat zoeken in het register

Gebruik ook de problemenfunctie in ccleaner. Dan zal je nog zitten met een vermelding in software.

Bandit 123 alles is weg uit het register ruimt lekker op, al is het wel spannend met al dat verwijdren, ik doe dit normaal nooit
Dus ik denk dat alles nu wel voor elkaar is Ccleaner gedann en alles
Bedankt Bandit123:thumb:

Hallo Nielsvds Je bedoelde dat blauwe vierkantje waar problemen bij staat
Ik heb die gebruikt en hij vind 211 fouten :eek:
Kan ik die zo allemaaal herstellen of moet ik ze appart bekijken:confused:
Ik bedoel wat zou jij doen?

;) alles is hersteld en dat geeft op de één of andere manier een lekker gevoel

Ik heb niet alles bekeken hoor met die "cleaner problemen ding"
Ik heb alles in één keer laten herstellen Ik bedoel goed of fout daar doe ik nu toch niets meer aan. Al die beschrijvingen die ik gezien had verwezen naar verwijderde software dus dat zal met die andere 200 gevallen wel het zelfde zijn.

Bedankt voor alles jongens:thumb:

Die problemenfunctie is veilig te noemen hoor. Het enigste waar je best niet gebruikt zijn de geavanceerde bestanden. Er wordt trouwens een backup gemaakt.Graag gedaan hoor.

Vanzelfsprekend enkel van de registerclean-functie... niet van de overbodige bestanden-functie.

En je kiest zelf of je dat doet of niet. Heb jij het reg-bestand opgeslagen of niet?

James :)

Sorry voor mijn late reactie
Maar ik moest er vantussen
Je bedoeld of ik een backup heb laten maken?
Dat heb ik gedaan natuurlijk
Maar niet nodig, zie zelf ik ben er nog:D
Alleen met opstarten krijg ik nog een kaartje rechtsonder waarin staat:

Windows kan mogelijk instabiel worden en heeft apparaten uitgeschakeld en iets over brandsoftware

Dit heeft dus met winoncd te maken.
Het zou helemaal top wezen als die ook niet meer terug kwam.
enig idee?

Winoncd opnieuw installeren?
ghost.gif
:D

James :)

Hé ja natuurlijk:thumb: stom zeg
Maar dan moet ik nero er eerst wel afhalen anders krijg ik waarschijnlijk weer hetzelfde probleem,toch?

Hoe kom jij aan zo´n mooie smilie:o

Tja wel en probleem dus

Nou heb ik uitgevonden dat "cequadrat" ook iets met winoncd te maken heeft en dat heb ik ook allemaal maar verwijderd ook uit het register. Daarna ccleaner gedaan en alles.
Maar ik krijg weer die rollback van winoncd dus er moet toch nog iets van die software op mijn computer zitten van winoncd denk ik
En oj dat kaartje verschijnt ook nog steeds

Het zou kunnen dat winoncd zich in een herstelpunt heeft gezet.(je kan de systeemherstelpunten verwijderen behalve het laatste alsvolgt : door gebruik te maken van schijfopruiming nadien naar meer opties gaan bij systeemherstel op opruimen drukken) Of er is ergens een verborgen installer die telkens opnieuw opstart. Probeer eens met de zoekfunctie maar vergeet niet bij geavanceerde opties ook in verborgen bestanden en mappen doorzoeken.

Laatst bewerkt:
Alles blijft bij het oude:D
Kheb alles geprobeerd wat je zei
Hij vond trouwens nog wel iets van roxio met die geavanceerde zoek optie
Zijn er nog meer opties mischien, denk je

Dit blijft wel een vreemd probleem. Kijk eens of er geen map van winon cd of de makers ervan nog in de application data map zitten.Door naar start,deze computer,documents and settings,jouw map,application data (ga eerst naar extra,mapopties,weergave,plaats een vinkje bij verborgen mappen en bestanden weergeven druk op ok). Verwijder daar de eventuele map of installatiebestand. Lukt het verwijderen niet voeg er dan bv .BAK achter.

Er is daar niets meer van winoncd of roxio of cequadrat
tja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan