uninstall

• Onderwerp starter Onderwerp starter bjean
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Controleer ook eens of er geen service draait. Typ bij uitvoeren services.msc druk op enter. Controleer of je daar nog services ziet. Zoja kies dan voor stoppen dubbleklik er op en bij opstarttype kies je voor uitgeschakeld bevestig door op toepassen en ok te drukken. Gaat dit ook eens even controleren : ga naar start,deze computer,je harde schijf,windows,downloaded installations.

Als je even het register induikt via:
  • Start >> Uitvoeren...
  • Typ regedit en enter.
dan moet je even naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\Installer\Products zoeken. In die map zitten allerlei mappen met lange namen zoals 4BF1567AE2CA0204092E7BC1C873F984.

Klik een voor een op die mapjes en kijk telkens bij het rechterkader of er bij ProductName ergens Roxio of iets dergelijks verschijnt. Zoja, mag je die map verwijderen. Misschien lukt de herinstallatie dan wel.

James :)

Hé James007 ik ben in die map van HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\Installer\Products gaan zoeken en vond in eerste instantie niks.
Maar er was wel één map waar geen produktnaam instond en ik dacht zal ik het doen of zal ik het niet doen :rolleyes: Ik heb het dus gedaan (verwijderd) en gelukkig dit was dus de boosdoener. Het was een gok. Ik had de sleutel wel geexporteerd of zoiets naar "mijn documenten" en zal hem nu gelijk maar weggooien.

Ik kan roxio weer installeren.:p
Toppie:thumb:

Heel erg bedankt allemaal en tot schrijvens maar weer;)

groetjes: Bert :thumb:

Nog even dit

Als je het zelfde probleem heb(krijgt) en je hebt alles gedaan wat hierboven staat
Installeer winoncd niet opnieuw , wat ik dus net heb gedaan.
Want dan begint het verhaaltje weer van voren af aan.:(
Ik denk dat winoncd 3.8 niet met windows xp overweg kan
Denk dat ik dit heb gelezen in een duitsforum maaar mijn duits is niet zo best:o

Ik ben op de één of andere manier toch dat waarschuwings kaartje kwijt geraakt van rechts onder bij m´n "systray icoontjes" waarop de tekst stond:
"Windows kan mogelijk instabiel worden en heeft apparaten uitgeschakeld enz enz"
doordat ik perongeluk de Directcd 5.3.4.21 SP6 Update heb geinstalleerd van:
http://www.roxio.com/en/support/de/software_updates.jhtml;jsessionid=OKXPDBSVSYM0MCQAMYVSM4Q bij winoncd 3.8 dit is dus een update voor winoncd:shocked:
Die Directcd laat zich gelukkig wel gewoon uninstallen:D en daarna kwam bij mij het kaartje niet meer terug tijdens het opstarten. Mazzel:cool:
Ik wou dit toch nog even kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan