Unistalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiwion

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Ik heb verschillende spellen op dit moment om mijn computer staan zoals Prince of Persia Sands of Time & Warrior Within die ik niet kan unistalleren.
Dit probleem had ik hiervoor ook met Blitzkrieg en verschillende Tony Hawk spellen.
Als ik het automatisch afspelen scherm op krijg van bv Sands of Time en vervolgens op unistalleren druk dan gaat het schermpje weg en daar blijft het bij.
Ook als ik via het Configuratiescherm-->Programma's en onderdelen en dan op verwijderen/wijzigen dan gebeurt er niets. Waar kan dit aanliggen, en hoe kan ik dit oplossen?

Met Blitzkrieg en de Tony Hawk spellen heb ik uiteindelijk handmatig verwijderd.
Dit betekent wel dat ze bij programma's en onderdelen er nog bij staan. Is er een mogelijkheid om deze weg te halen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Probeer het eens via ccleaner.
downloaden,installeren > ccleaner>gereedschap>deinstaleer programma's.
via waarde verwijderen kun je de programma's die je al handmatig weggehaald hebt uit de lijst programma's en onderdelen wissen.
sucses
http://www.piriform.com/ccleaner/download

let wel dat je tijdens installeren even de vinkjes wegneemt voor het instaleren van yahoo toolbar.

Laatst bewerkt:
Via ccleaner kan ik ze ook niet verwijderen. Ik kan wel de spellen die handmatig verwijderd heb de lijst verwijderen.

als je eens kijkt in de map program files bij de map van de spellen die je kwijt wilt kijk of daar een uninstall bij staat en zo ja probeer die eens.
Ook staat er wel eens in het menu start een map van die spellen,kijk of er een uninstall in zit.

beide niets dan in program files handmatig verwijderen,waarde verwijderen in ccleaner en via ccleaner de pc schoonmaken via de cleaner en register scan naar problemen en alles herstellen om de laatste restjes van de spellen te verwijderen.

De manier van installeren van de spellen ben ik wel benieuwd naar,spellen gedownload?

Installeren ging zoals het hoort, Warrior Within had ik gedownload maar zowel Sands of Time als Blitzkrieg zijn orginelen...

Vaak bij spellen die via cd/dvd zijn geinstalleerd kun je als de cd/dvd erin gedaan word ook kiezen voor deinstallatie.
Anders op de handmatige manier zoals bovenstaande doen.

Via de automatische speler die je dan krijg lukte het helaas niet maar daarom heb ik het op de bovenstaande manier gedaan.

Hartelijk bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan