Ik wist niet waar ik deze vraag het beste kon stellen.
Gisteren heb ik deze toolkit aangeschaft omdat ik geen held ben in programeren in C.
Deze toolkit bevat veel standaard code die mij erg opweg kunnen helpen om in korte tijd een mooi project te maken.
Nu is mijn vraag, ik snap bijna niks van de documentatie lol
Ik moet een emty object en daar koppel je een component aan toe,
Maar ik wil een open deur effect hebben, welke moet ik dat toe voegen?
Parent Trigger Tool: at_ParentTrigger
Description:
Parents one object to another, with option to only parent and not inherit the parent's transform position and rotation.
Purpose:
To modify the hierarchy and parent / child relationship for purposes of transform inheritance, and/or to snap one object's position or orientation to another.
Properties:
targetGO GO
The object whose transform will be parented to, and potentially snapped to match, the Target Parent.
targetParent GO
The object whose transform represents the target for parenting or snapping. If this is null, the Target GO will be un-parented.
Ook wil ik graag een lift hebben.
Dat een gameobject naar boven of naar beneden gaat.
Als iemand mij kan helpen met deze vragen, ik stuur een pdf met de voledige mogelijkheden mee dan kunt u kijken welke ik moet hebben.
Ik heb diverse tutorials gevolgt maar wordt er niet echt wijzer van
Graag advies
Gisteren heb ik deze toolkit aangeschaft omdat ik geen held ben in programeren in C.
Deze toolkit bevat veel standaard code die mij erg opweg kunnen helpen om in korte tijd een mooi project te maken.
Nu is mijn vraag, ik snap bijna niks van de documentatie lol
Ik moet een emty object en daar koppel je een component aan toe,
Maar ik wil een open deur effect hebben, welke moet ik dat toe voegen?
Parent Trigger Tool: at_ParentTrigger
Description:
Parents one object to another, with option to only parent and not inherit the parent's transform position and rotation.
Purpose:
To modify the hierarchy and parent / child relationship for purposes of transform inheritance, and/or to snap one object's position or orientation to another.
Properties:
targetGO GO
The object whose transform will be parented to, and potentially snapped to match, the Target Parent.
targetParent GO
The object whose transform represents the target for parenting or snapping. If this is null, the Target GO will be un-parented.
Ook wil ik graag een lift hebben.
Dat een gameobject naar boven of naar beneden gaat.
Als iemand mij kan helpen met deze vragen, ik stuur een pdf met de voledige mogelijkheden mee dan kunt u kijken welke ik moet hebben.
Ik heb diverse tutorials gevolgt maar wordt er niet echt wijzer van
Graag advies