(Universeel) Dockingstation voor de Dell XPS 13

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeromaster

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Hallo allemaal!

Ik ga binnenkort de Dell XPS 13 kopen. Het nadeel van deze laptop is dat hij geen uitgaande HDMI poort heeft (ik wil een extra beeldscherm aansluiten).
Nu kan ik een USB naar HDMI kabel kopen, maar dan kom ik USB slots te kort op mijn vaste werkplek. Het leek mij dus handig om een dockingstation te kopen, maar ik zou niet weten wat het verschil is tussen de prijssegmenten. Ze lijken veelal hetzelfde.

Heeft iemand een goede aanrader?
Ik denk dat het een universeel dockingstation moet worden, omdat ik bij de XPS 13 zelf geen standaard docking station kon vinden.

Alvast bedankt!

op deze site http://www.dell.com/nl/p/xps-13-9350-laptop/pd#AnchorZone4 net boven de diverse verkrijgbare configuraties, staat ook het tabblad "accessoires en services"
daar staat na een stukje naar beneden gescrold te hebben het volgende:

Dell Thunderbolt™ Dock - TB15
Laad uw XPS op en sluit 'm aan op een enkele bron voor data en voeding voor ultieme schermprestaties - tot drie Full HD-beeldschermen of twee 4K-beeldschermen - en snellere dataoverdracht met de Dell Thunderbolt™ Dock met Intel® Thunderbolt™ 3-kabel.

Bedankt voor je reactie. Deze kost echter 350€, wat echt te veel is.
Er zijn ook universele docking stations te krijgen voor minder. Wat is het verschil met deze goedkopere varianten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is al de helft van het geld, maar nog vrij duur.
Ziet er wel goed uit, zoiets zoek ik wel. Is dit model alleen te gebruiken bij een Dell computer?

Lees de specs en bekijk de aansluitingen, download de handleiding ergens.... zo doe ik het meestal in dit soort gevallen

Bedankt voor je reactie, de aansluitingen zijn bij de universele vergelijkbaar als bij de duurdere modellen. Ik snap dus niet wat het verschil is, ga ik dit merken in kwaliteitsverschil?

Beste zeromaster,

Ik heb een aantal quotes verwijderd. Het is niet nodig direct te quoten op een bericht. Je kan de knop "snel reageren" of "reageer op bericht" gebruiken voor een bericht te plaatsen.

Succes met je vraag

Iig de prijs... ;)
Tja... je kunt proberen een tech data sheet of goede review daarvan te vinden en kjken wat op technisch niveau de verschillen zijn.
Lees iig de commentaren op die pagina, vaak nuttig bij amazon en kijk of je dat aan staat. Ik bestel zelf ook wl via amazon, meestal wel ok, soms minder.

heb je hier al gekeken:
http://tweakers.net/categorie/495/d...sYmIKosMUfJKlrJ0NTSTElHycTSEkgam1laKMXW1tYCAA
Zet de filters aan/uit die je wilt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan