universele afstandsbediening werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantien

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2001
Mijn nieuwe universele draadloze afstandsbediening Harmony ( van Logitech ) moet de kapotte vervangen die horen bij settopbox Humax en DVD-speler LG.
Echter, volgens gebruiksaanwijzing moet de nieuwe afstandsbediening "leren" van de oude exemplaren en moet je ze signalen met elkaar laten uitwisselen. Alleen, die oude zijn dood.
Is er een andere manier om de Harmony aan het werk te krijgen?
Gráág tips.
Anders doe ik hem in de verkoop.
Groeten,
jantien

Goedenavond,

Kan je ook dat niet met een bepaalde code regelen dus bv.002 is philips ...wordt dat niet met een download van logitech mee geleverd die lijst

Misshien heb je gelijk.Maar wat betekent dan dat ik RAW kan installeren?
jantien

Sorry dat ik zo laat reageer. Familie trekt tijdens kerstdagen.
Maar: Harmonu Advanced 525.
Is dat wat jw bedoelt?
jantien

Goedemorgen,

Is toch gezellig dat de familie langs trekt .Ik heb een download gevonden maar kon hem niet uit proberen heb ik het idee moet registreren etc. en ik heb geen afstandbediening maar misschien dat jij hem wel kan wel proberen hier staat hij kan me zo bedenken dat de lijst hierbij zou kunnen staan.

Of het nu helpt of niet, alvast dank voor de hulp.
Ondanks alle gezelligheid hier ga ik toch even proberen.
jantien

Je moet de logitech instellen via het programmaatje die is bijgeleverd bij je afstandbediening, daarmee ga je online en kun je alles instellen zoals jij het hebben wil.

Juist bij dat instellen liep ik vast. Zal het nogmaals proberen en hoop dan minder zenuwachtig te worden - ook dankzij de tips op de website die modag adviseerde.
Vanavond ga ik aan het werk.
Goed weekend-staartje voor ieder en alvast een goed 2010 gewenst.
jantien

Hoi,

Jij ook van deze kant een gezond en goed 2010 ,en hoop morgen te lezen dat het gelukt is en rustig aan dan kan er niets mis gaan:thumb::thumb::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan