unknown windows api funcion (131125)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rulewarrior

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Berichten
31
hoi

ik heb cod5 geinstaleerd had dat al eerder maar dankzij pb word ik steed gekicked uit elke server ik ben er nu wel spugzat van wie kan mij helpen???
:evil:

alvast bedankt

en heb nu ook al met cod 4
 
Laatst bewerkt:
Pb al opnieuw geinstalleerd? De nieuwste versie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat heb ik ook al gedaan en nu weer maar het helpt niet:evil:

Dan is er iets in je process lijst die dit tegen houd. Ik weet van een programa dat heet "Airfoil" maar zonder een screenshot van je processen kan ik je niet verder helpen :confused:

Ook misschien Kaspersky als virus programma?!
 
Dan is er iets in je process lijst die dit tegen houd. Ik weet van een programa dat heet "Airfoil" maar zonder een screenshot van je processen kan ik je niet verder helpen :confused:

hoe bedoel je en wat is airfoil dat heb ik helemaal niet
en een schreenshot waarvan van de error??
en hoe zet je die in een post??:confused:
 
hoe bedoel je en wat is airfoil dat heb ik helemaal niet
en een schreenshot waarvan van de error??
en hoe zet je die in een post??:confused:

Druk ctrl, alt + delete en open je taak beheer en ga naar de tab "Processen"

Zo dra je die open hebt druk Alt + Print Screen en open paint.
Alle programmas > Bureau Accesoires > Paint

En dan Ctrl + V, als het goed is dan krijg je de zelfde beeld van die processen tab. Dit dan opslaan in paint en dan op een website zoals www.photobucket.com of www.imageshack.us je foto plaatsen.

Dan de [.img][./img] hier plakken :)


Oh en?!
Ook misschien Kaspersky als virus programma?!
 
Druk ctrl, alt + delete en open je taak beheer en ga naar de tab "Processen"

Zo dra je die open hebt druk Alt + Print Screen en open paint.
Alle programmas > Bureau Accesoires > Paint

En dan Ctrl + V, als het goed is dan krijg je de zelfde beeld van die processen tab. Dit dan opslaan in paint en dan op een website zoals www.photobucket.com of www.imageshack.us je foto plaatsen.

Dan de [.img][./img] hier plakken :)


Oh en?!

hier een foto

heb je daar genoeg aan?

en nee ik heb geen blablabla antivirus ik heb norton 2010 90 dagen trailer
 

Bijlagen

  • processen.jpg
    processen.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt door een moderator:
Helemaal perfekt!

Nu graag een paar dingen uitzetten. En een voor een kijken of het werkt.

Begin eerst met BitTorrent uitzetten. Dus rechter muisknop en dan Process beeindegen.
Start CoD.
als dat niet werkt dan
FlashUtil10C.exe ook uit zetten.
Dat niet dan verder kijken. Helaas ken ik niet alles daar, probeer ook Norton uit te zetten.
 
hier nog een foto van error

oijk wel ff thx:thumb:

WERTK NIET GFD maar ja bedankt voor de hulp
 

Bijlagen

  • unknown windows api function (131125).jpg
    unknown windows api function (131125).jpg
    21,4 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt door een moderator:
hier nog een foto van error

Je kan een ding nog proberen! En dat is dit programmatje, http://www.iobit.com/gamebooster.html

Kan geen kwaad en schakelt alle onnodige spullen uit. Ik vind het well handing want ik ben te lui om mij virus scanner enzo uit te zetten voor gamen (Virus scanners gebruiken veel ram)
Dus als je dan op game modus klikt dan zet hij alles wat hij niet nodig hebt uit. Maar anders weet ik het ook niet meer :confused:
 
Je kan een ding nog proberen! En dat is dit programmatje, http://www.iobit.com/gamebooster.html

Kan geen kwaad en schakelt alle onnodige spullen uit. Ik vind het well handing want ik ben te lui om mij virus scanner enzo uit te zetten voor gamen (Virus scanners gebruiken veel ram)
Dus als je dan op game modus klikt dan zet hij alles wat hij niet nodig hebt uit. Maar anders weet ik het ook niet meer :confused:

oke thx:thumb:
 
opgelost

ik had threatfire en ik had op een site gelezen dat dat het ook kon zijn ik heb het verwijderd en geen pb kick meer raar maar werkt wel thx voor alles:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan