unlock via internet? betrouwbaar?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik wil een een (oudewets) prepaid toestel laten unlocken voor tijdelijk gebruik van abonnement-simcard.
ik zie dat dit kan door geld te storten (rond 10 euro) via een website. is dat betrouwbaar?
graag hoor ik.
dank alvast

:( Aach nei man , doe maar liever nie via internet, die heb je ook regelmatig op markten dat iemand ter-plekke doet en ook misschien goedkoper is ...

kun je wat duidelijker zijn. In Roermond kun je op de markt alleen vis en groenten kopen..
waar kan ik het best zoeken?

:D Ik heb namelijk in Arnhem op vrijdagse markt voor 8 € mobiel ge-unlock't ...:thumb: maar hier/en daar binnen somige winkeltjes doet ze dat ook ..:D

Laatst bewerkt:
ok! ik ga op zoek! iemand uit limburg die hier adresje weet?

niemand die mij verder kan helpen?
kun je firmware ook laten verwijderen? ook op die adresjes?

Als je telefoon ouder is dan 1 jaar kun je bij de provider je unlockcode gratis opvragen. Ze zijn wettelijk verplicht om dat na een jaar te verstrekken.

Firmware laten verwijderen, daar weet ik niets van.

wie weet iets van het verwijderen van firmware?

hoezo zou je de firmware willen verwijderen aangezien dat je besturing systeem van je telefoon is ?

en om welke telefoon gaat het hier ? (Merk + type)

je geeft helemaal geen info ... welke site ? welke telefoon ? ..............

ik heb een htc HD mini, afkomstig van vodafone. deze in unlocked, maar ik kan er niet mee internetten en e-mail ontvangen omdat bij het zoeken haar het netwerk alleen twee opties worden geboden voor het vodafonenetwerk. ik kan niet naar telfort, mij huidige provider..
genoeg info zo? men vertelde mij dat deze blokkering een kwestie van firmware is, vandaar

oke dank je dit maakt het wat duidelijker

je hebt de htc dus unlocked van vodafone maar je zoekt naar een unlock ... dat begrijp ik niet helemaal

werd ie unlocked aangeboden in de winkel of stond dat aangegeven of heb je hem zelf unlocked ?
heb je wel gewoon bereik en kan je bellen met die telfort simkaart ... ?

heb je de telefoon al geüpdate via de pc ... weet niet of dat kan bij dit model

Laatst bewerkt:
eerlijk gezegd, geen idee, ik kreeg het toestel van iemand die het kocht met een vodafone-abonnement. de simlock is eraf gehaald en ik kan nu dus bellen met een telfort-abonnement. de rest werkt niet, zoals ik aangaf, dus geen e-mail en geen internetcontact. als ik dat probeer in te stellen, automatisch of handmatig, kom je na twee of drie schermpjes bij een keuzemoment: bent u zakelijk of prive gebruiker van het vodafonenetwerk. meer keuzen zijn er niet. dat noemde iemand firmware, een term die ik maar heb overgenomen.
heb je nu een beeld van het probleem? en updaten: geen idee dat het kon en geen idee ook hoe dat gaat.

ja ik neem aan dat ze met de firmware bedoelen dat je hem moet updaten en niet hoeft te downgraden

ik heb even gekeken op de site van htc en je telefoon is te updaten (het ligt natuurlijk wel aan welke firmware je nu zit)

op de site word helemaal uitgelegd hoe je de telefoon update

Website : Htc Mini Hd

ik zeg het nog even voor de duidelijkheid maak in ieder geval een back-up van :

foto,s - contactpersonen - en andere dingen die belangrijk zijn

voordat je hier aan begint

je zou htc of vodafone ook kunnen mailen/bellen dat je je telefoon unlocked is maar dat je voor geen mogelijkheid een andere internet provider kan kiezen

en misschien hebben hun wel direct de oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan