unlocken samsung l600

Status
Niet open voor verdere reacties.

lauratom

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Voor mijn dochter heb ik voor haar Samsung l600 een unlockcode aangevraagd bij de KPN. Heb ik netjes ontvangen. De unlockcode van KPN begint met:# 0 1 1 1 *. als wij (zoals in de instructie beschreven) een simkaartje in het toestel stoppen zegt hij "netwerkblokkering) en vraagt om een code. Weet niet wat voor code. Het is niet de code van het simkaartje en we kunnen ook geen hekjes of sterretjes invoeren. Hij accepteerd alleen cijfers. Snapt iemand hier iets van? Graag hulp. Vriendelijke groet, Jan Krull

Hallo Mr Hook,

Dank voor je response maar begrijp niet wat je bedoelt met "is dan net het nummer vervallen"

de simkaart die er in zit. is daarvan het nummer vervallen(vaak door te lang geen gebruik) als dat het geval is dan kan het zijn dat de telefoon de melding geeft die jij hebt.

MVG,

Snap het, nee, dat is niet het geval en een andere simkaart reageerde hetzelfde. Ik verbaas me meer over het feit dat ikeen hekje en een sterretje moet invoeren terwijl dat helemaal niet kan

oh sorry ik heb het al.
Plaats een andere simkaart in het toestel (niet de originele) dan zet de telefoon aan
Voer eventuele pincode/toestelcode in
Toestel geeft de melding "Voer unlockcode in"
Voer de verkregen unlockcode in
Klik op OK
en klaar.

als dit niet lukt weet ik het ook niet

Suc6

Dit is nou juist het probleem, dat gaat niet. Ben gister maar naar de zwarte markt gegaan. Zal de topic verwijderen. Bedankt voor je hulp. Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan