unmountable_boot_volume probleem op windows xp sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertje167

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2010
Berichten
29
Ik heb een acer laptop. Toen ik op een morgen de pc op startte, kwam de bsod melding fatal system error. Volgens mij was dat c000021a. Er waren meer problemen met de laptop, zoals soms onvoldoende schrijfruimte. Ik dacht ik begin helemaal opnieuw, en installeer windows xp gewoon opnieuw. Dit ging allemaal goed, totdat ik de lapotp naar voren schoof en zonder te weten de oplaadstekker eruit trok. Aangezien we tijdelijk de batterij van de laptop er uit hadden gehaald, viel hij meteen uit. Tijdens de installatie. Wanneer ik nu de pc opstart, komt er vrijwel meteen de bsod met waarschuwing unmountable_boot_volume. Dit krijg ik ook wanneer ik de pc opstart in veilige modus. Dit werkt dus niet meer, weet iemand wat ik nu nog kan doen?

De bios boot order veranderen in opstarten vanaf setup cd van xp werkt niet, want hij gaat gewoon verder met opstarten en uiteindelijk de bsod. Dit zou denk ik misschien komen doordat de cd niet bootable is. Maar volgens mij zijn alle (legale) xp setups bootable. Wie kan mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan