Unreal Gold runt traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsDesmet

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hallo, ik heb een laptop en ik heb onlangs via gog.com Unreal Gold gekocht.
Ik heb echter een probleem met de snelheid van het spel. Soms gaat hij traag, soms normaal, soms dan weer te snel. Hij lagt niet, hij gaat gewoon traag, alsof de game speed is aangepast (hij staat echter de hele tijd op 100%).
Ik heb op het internet gelezen dat dit een specifiek probleem is met Unreal Engine op laptops. Iemand had gezegd om bij Direct3D's (de renderer die ik gebruik) opties V-Sync aan te zetten. Voor degene die de vraag daar stelde scheen dat te werken, maar voor mij werkt het spel véél te snel als ik dat doe.
Er is nog een andere fix hiervoor, maar daarvoor moet ik beginnen prutsen aan de settings van mijn CPU zelf, en daar heb ik eerlijk gezegd niet erg zin in :p

Bestaat er nog een andere fix hiervoor? (Als je specificaties nodig hebt van mijn laptop, vraag maar)

Nee de v-syns gaat je probleem niet oplossen. Ik heb het probleem zelf ook met unreal tournament goty. Maar ook op mijn desktop heb ik hetzelfde probleem. Daar verandert de snelheid ook spontaan als ik een nieuwe game op start. Volgens mij is het probleem gewoon niet op te lossen. Het enige wat je volgens mij kan proberen is de game speed om laag of omhoog doen.

Ik had nog wat verder gezocht, en ik vroeg mij af waarom Unreal Tournament niét zo deed; Ik had onder andere gevonden dat UT werkte met software renderer.
En inderdaad, als ik de renderer van UG op software zet, doet ie het perfect :thumb:
De graphics zijn nu wel wat lelijker, maar ik heb jaren UT op die manier gespeeld dus ik heb eigenlijk niet veel te klagen :p

Vraag opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan