Unreal Tournament foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillazInstinct

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2003
sc4tb.jpg

Ik krijg deze fout als ik UT opstart ( de 1e UT uit '98 ofzo =X ).. is er een oplossing hiervoor..

ik heb het spel al paar keer opnieuw proberen te installeren en vid card drivers geupdate maar dat hielp niet..

Systeem:
Pentium 4 2.4 ghz
256 mb ram
Nvidia Geforce FX 5200 128mb
en heb DirectX 9.0c

please help T___T

bij voorbaadt dank.

Er staat wel een NT4 tussen.
Vaak werkt die ook prima voor de XP versie.
Je zou het kunnen proberen.

Compatibiliteitsmodus misschien?

Het spel is nog van vóór XP zeker?

Start UT via de safe mode, kies dan software rendering. Eenmaal in het spel zorg je dat je kleurendiepte op 16 bit staat en dan verander je (via preferences) de rendering naar Direct3D/OpenGL (ATi/nVidia), en dan probeer je de 32 bit kleurendiepte. Als dat fout gaat, herhaal je dit, maar dan hou je hem op 16 bit. :)

Hopelijk helpt het.

En Admin_Frisian, yup.. het spel komt uit 1999. (En is nog altijd verslavend :D)

Geplaatst door Imhotep
Start UT via de safe mode, kies dan software rendering. Eenmaal in het spel zorg je dat je kleurendiepte op 16 bit staat en dan verander je (via preferences) de rendering naar Direct3D/OpenGL (ATi/nVidia), en dan probeer je de 32 bit kleurendiepte. Als dat fout gaat, herhaal je dit, maar dan hou je hem op 16 bit. :)

Hopelijk helpt het.

En Admin_Frisian, yup.. het spel komt uit 1999. (En is nog altijd verslavend :D)

die foutmelding komt ook met safemode >.<

Heeyheey...

Ik heb dit probleem ook, en ik heb ook al vanalles geprobeerd om er vanaf te komen... Uninstall met de registers en installmap verwijderen enzo... Meteen een level openen... Niets helpt... Ik hoop dat KillazInstinct's probleem wordt opgelost, en dat ik van die oplossing ook gebruik kan maken :)

Je kunt altijd een format wel proberen, maar ik denk niet echt dat je dit zou willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan