unreal tournament start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

zilverpower

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
hallo,
mijn beste mensen,
ik heb ut2004 gedownload
maar nu wil die niet starten
ik krijg geen error ofzo
maar hij start gewoon niet op
ik klik echt wel dubbel op die snelkoppeling
als ik hem in system opwilstarten doet hij het ook niet

als iemand mij hiermee zou kunnen helpen stel ik dat zeer op prijs.

groetjes, zilverpower

Als je software (games) in de winkel koopt zijn deze cd's en dvds beveiligd tegen kopieren en onrechtmatig gebruik. Als je ze dan download pakt hij de beveiliging niet mee en zul je een nieuw aanegpast EXE bestand moeten downloaden voor het spel. Ook wel een crack vaak genoemd. Op dit forum mag ik je wel vertellen hoe je ze gebruikt, maar niet waar je deze cracks kan downloaden of kan vinden. Het downloaden van games/software is in Nederland namelijk illegaal. (integenstelling tot muziek en films).

Als je software (games) in de winkel koopt zijn deze cd's en dvds beveiligd tegen kopieren en onrechtmatig gebruik. Als je ze dan download pakt hij de beveiliging niet mee en zul je een nieuw aanegpast EXE bestand moeten downloaden voor het spel. Ook wel een crack vaak genoemd. Op dit forum mag ik je wel vertellen hoe je ze gebruikt, maar niet waar je deze cracks kan downloaden of kan vinden. Het downloaden van games/software is in Nederland namelijk illegaal. (integenstelling tot muziek en films).

moet ik je even zegge
demo's zijn games
niet illegaal
en ik heb hetzelfde probleem met de demo van ut2004
groetjez, zilverpower

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan