unreal2 error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roald125

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2002
ik heb unreal2 en steeds na enkele min te spelen val hij uit en krijg ik een error deze is niet altijd dezelfde

History: UD3DRenderDevice::Unlock <- UViewport::Unlock <- UWindowsViewport::Unlock <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Build: Jan 7 2003 18:16:21

systeem
winxp
amdxp2000
1024ram ddr
geforce3ti200 64ram ddr
Merci

update.

Ik denk dat je een update moet doen voor het spel.Of het komt omdat je xp heb,want volgens mij heb je xp.Of niet.

tja...

Hoi

Voor zover dat ik weet zijn er nog geen update's voor het spel unreal 2.
Controleer het anders gewoon door op de map Check for update's aan te klikken in je map unreal 2.
Anders als het een gekochte versie is kun je eens naar de support gaan van de site .
zie Unreal 2
Saat onder navigatie --->support en vul daar alles juist in en zie in de FAQ.
Veel succes en Plezier

Laatst bewerkt:
Deze fouten krijgen aardig wat mensen die ik ken.
Ook ikzelf, meestal bij het saven....
Ik geloof dat er nog geenn patched voor zijn...want volegens mij ligt Unreal 2 nog nie eens in de winkel, ofwel?

Welke versie heb je?? 2CD (Fairlight) of 3CD's??
Ik had namelijk gehoord dat de 2CD (FLT) een beta versie was, vandaar de fouten, lijkt me.

Een Deviance versie is er niet, FLT heeft unreal II gekraakt, en bestaat uit 2 cd's...

Nee, hij ligt zeker nog niet in de winkel, ik geloof pas op 14 februari. Maar met mijn versie is niks mis tot nu toe, maar welke dat is...........? :D

Heb gisteren het spel gekocht, 3 cd's.
Ik kreeg ook verschillende fotmeldingen en craches terwijl mijn PC ruimschoots aan de eisen voldoet.
Heb toen bepaalde instellingen iets lager gezet en tot nu toe geen probleem meer gehad.
Mooi spel, alleen op middelbaar niveau al erg moeilijk.

Hmm 3cd's, zeker een bonus cd ofniet, of heb je het over Unreal Tournament 2003?

Moeilijkheid valt in Unreal II iig wel mee vind ik, op normal speel je het spel redelijk snel uit, maar dat is bij iedereen natuurlijk anders, ligt eraan wat voor soort spellen je vaak speelt...

Nee hoor gewoon 3 cd's voor het spel, alle 3 installeren en de 3e is de playdisk.

Dat is dan Unreal Tournament 2003 toch?

Met deze cover;

unrealt3.jpg

Gaat de bijlage weer niet mee.
Kun je niet gewoon een jpeg bijvoegen die op de harde schijf staat?

Laatst bewerkt:
Nog maar eens proberen om de "ongelovigen"te overtuigen.

Bijlagen

• unreal2discs1.jpg
    unreal2discs1.jpg
    19 KB · Weergaven: 29
Ja, je hebt gelijk, wel raar dat ik m op 2 cd's heb, terwijl dat ook heel t spel is, alleen heb ik geen playcd nodig misschien is dat m wel :D

PlayCD blijft bij mij ook in het hoesje zitten na en bezoek aan een Cr...K site, maar dit terzijde

Geplaatst door KwarK
Ja, je hebt gelijk, wel raar dat ik m op 2 cd's heb, terwijl dat ook heel t spel is, alleen heb ik geen playcd nodig misschien is dat m wel :D

Heb ook de 2 cd versie hoor en ook helemaal.
Zal inderdaad de playcd kunnen zijn.
Groetjes
bigun.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan