unrealed2 player start

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barry_127

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
hallo,

ik ben bezig met unrealed tutorials maar als ik op mijn rechter muisknop druk staat er niet add player start ik heb volgens mij al het hele programma doorgezocht maar kan het niet vinden :(

weet iemand hoe ik die wel kan toevoegen?

Als 1e staat deze vraag in de verkeerde sectie. Hij hoort thuis in Spellen > Overige/algemene vragen.

Ten 2e moet Add playerstart er wel tussen staan in het lijstje.

Save je map es en sluit Unrealed. Start nu Unrealed opnieuw en laad je map. Probeer nu opnieuw via de goeie weg de playerstart toe te voegen.

bedankt werkt nu wel :D

//edit als ik mijn "map" (lees kamer) wil spelen dan zegt hij dat er nog steeds geen player start is terwijl ik meerdere heb gemaakt met rechtermuisknop en dan add navigationpoint

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Barry_127
bedankt werkt nu wel :D

//edit als ik mijn "map" (lees kamer) wil spelen dan zegt hij dat er nog steeds geen player start is terwijl ik meerdere heb gemaakt met rechtermuisknop en dan add navigationpoint

Je moet de map ook rebuilden (Rebuild all) voordat je kan gaan spelen.

Je moet wel de tutorials in goede volgorde volgen. ;)

ja zie het vergeten :o

maar hij loopt steeds vast als hij de ai paths rebuilt

hoe kan ik dit voorkomen?

Geplaatst door Barry_127
ja zie het vergeten :o

maar hij loopt steeds vast als hij de ai paths rebuilt

hoe kan ik dit voorkomen?

Wat loopt vast? De pc of de editor?

Heb je wel je Unreal Tournament geupdate naar de nieuwste patch?

En onder het rebuilden moet je nix doen. Rebuilden kan nogal veel systeemkracht eisen.

ok het rebuilden werkt alleen in andere maps en niet in die ene die ik heb gemaakt dus heb hem ff vlug opnieuw gemaakt (= maar 1 kamer).

heb de player start rechtstreeks uit deck 16 gekopieert en heb lichten erin gezet en rebuild all gedaan...

dan geeft hij deze fout als ik hem wil testen:

failed to spawn player actor

wat moet ik daar aan doen?

Eigen playerstarts toevoegen via Add playerstart. (en hierna weer Rebuild all doen)

Playerstarts in andere maps kunnen hele andere instellingen hebben.

Als je de map test, doe dit dan niet vanuit de editor.

ook als ik hem vanuit UT zelf open doet hij het niet en als ik op de rechter muisknop druk staat die player start er nog steeds niet (ik kan een screenshot maken maar denk niet dat daar veel meer info uit komt)

ik geeft bestand hier wel even:

Bijlagen

Heb je je level wel in een substracted kubus gemaakt?

Dit moet ook persé, anders werkt het nog niet.

En ik heb hier geen UT. Maak dan maar een screenshot.

bedankt :D

het is eindelijk gelukt een speelbaar level te maken

nog een klein vraagje -> hoe stel ik in dat niet alle spelers bij dezelfde player start beginnen, want ik heb 2 playerstarts in mijn level en als ik een dead match speel met 1 bot beginnen we beide op dezelfde start met als gevolg dat ik dood ga...

Dan moet je meer playerstarts toevoegen of zorgen dat je dat je met minder bots speelt.

ik heb nu 4 player starts en als ik met 3 botst speel + mij zelf = 4 dus gebruikt hij maar 2 player starts en beginnen we alle vier bij dezelfde dus er moet iets fout staan in de instellingen

Dat is nog te krap. Je moet meer playerstarts hebben dan bots.

Doe maar es 10 playerstarts en 4 bots+jijzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan