untitled document

• Onderwerp starter Onderwerp starter zera
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zera

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2006
hallo, hoe kan ik dit bovenaan een pagina veranderen? ik werk met dreamweaver MX 2004.
De titel veranderde ik al, maar zonder resultaat: zie http://www.een-voud.be/cava.htm. Hier is de titel <head>
<title>ca va, SoVatraining</title>

Op een andere pagina is de titel <title>om te beginnen</title> en verschijnt er op de website iets anders: http://www.een-voud.be/nigeb.htm

Vooral de 'untitled document' zou ik toch wel willen veranderen...
Iemand suggesties aub?

Dank je wel!

Je gebruikt een vreemde constructie :(

Dat iemand frames gebruikt is meestal om minimaal 2 frames te hebben.

In het ene frame het menu en in het andere frame de inhoud.
Door op een link in het menu te klikken zal dan de inhoud veranderen.

Jij hebt gewoon allemaal aparte pagina's, elke pagina heeft weer een frameset.

Daarnaast is het gebruik van frames niet handig qua titel gebruik.
Alleen de titel in het document waarin je de frameset specificeert zal worden vertoond.

ik gebruik gewoon de design mode van dreamweaver om de website te maken - ben er verder ook niet zo bedreven in.. ? wat zou ik dan moeten veranderen?

Zoals ik het zie heb je twee opties.

1. Frames behouden: 1 pagina met een frameset, 1 pagina voor het menu en losse pagina's met alleen de inhoud van een pagina (Dus zonder menu e.d.)
  2. De frames weghalen: Je hebt nu toch al voor elke pagina een apart document met de volledige inhoud.

Je zult dan op elke pagina de frameset moeten verwijderen en de aparte documenten in 1 document zetten.

Beide opties komen er op neer dat je al je bestanden aan zult moeten passen.

Ga je voor optie 1 moet je wel er voor zorgen dat je in het menu alle items plaatst.
Nu heb je het zo dat wanneer je naar een item gaat, het menu wordt aangepast zodat het huidige item niet verschijnt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan