up-dates verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

terrier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2008
in de rubriek software staan o.a. up-dates vanaf 2005.Ik neem aan dat deze zijn uitgevoerd.
Kan ik deze verwijderen zodat er plaats op mijn harde schijf vrijkomt?

up-dates van wat ?

Windows Updates

Ik zou de updates niet verwijderen. Wat je wel kunt doen is het volgende. Windows bewaart de geinstalleerde updates als verborgen bestanden in de map \Windows. als je dus verborgen bestanden weergeven inschakelt, kun je deze verborgen bestanden wel verwijderen.

@ terrier en Jongecees, Welkom bij Helpmij.nl :)

Ik zou de updates niet verwijderen. Wat je wel kunt doen is het volgende. Windows bewaart de geinstalleerde updates als verborgen bestanden in de map \Windows. als je dus verborgen bestanden weergeven inschakelt, kun je deze verborgen bestanden wel verwijderen.

Was dit niet een goed antwoord?

Het probleem is blijkbaar te weinig schijfruimte. Ga eens naar je Temporary Files, en verwijder zo'n beetje alles eruit wat je hebt. Ik heb er eergisteren 12GB uit gegooid, van 1 FILE!!!!

Dan is het ook nog mogelijk via schijfopruiming, het is dan niet dat hij programma's eraf gooit ofzo, maar allemaal dingen zoals oude bestanden comprimeren enzovoort.

Dit doe je door: Deze Computer>Rechterklik op je Harde Schijf>Eigenschappen>Schijfopruiming (als het goed is eerste tab, algemeen).

Vink alles aan, waarschijnlijk staan er een aantal op 0Kb, dat maakt dus niet uit.

niet duidelijk? Vraag gerust.

FlamedoG

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan