UPC digitaal in Mediacenter ZONDER SettopBox

Status
Niet open voor verdere reacties.

caddy_67

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
Hallo vrienden,
Ik ben nu al een paar uur aan het googelen om een duidelijk en bevredigend antwoord te krijgen op mijn vraag, of het mogelijk is om op mijn (nog te bouwen) Windows Multimedia center 2005 UPC Digitaal te kijken/opnemen. Voor slle duidelijkheid, ik heb een abo en Settopbox van UPC. De Settopbox wil ik graag laten vervallen.
Ik hoop dat ik hier wat wijzer kan worden :)

Alvast bedankt voor jullie reacties!

In wat oudere berichten op het net staat dat dit met UPC digital niet werkt, alleen met Ziggo.
Misschien dat hier inmiddels verandering in is gekomen.. Anders wordt het verhuizen :rolleyes:
Lees deze post en de links erin eens door.. http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php/topic,926.0/all.html
en kijk ook eens naar Media portal, de open source variant van MCE.
http://www.team-mediaportal.com/
Klopt inderdaad, was mij ook opgevallen dat het allemaal berichten waren van 2-3 jaar oud waar het UPC verhaal werd aangehaald, geen recentere.
Ik zal de links ff doornemen, en als het niet anders is dan moet ik idd maar verhuizen :)\
Bedankt voor je reactie.

UPC digitale TV kan je niet zonder de STB van UPC krijgen.
Als je het zonder de UPC STB wil en je wil Digitale TV via de kabel... zal je moeten verhuizen.

UPC digitale TV kan je niet zonder de STB van UPC krijgen.
Als je het zonder de UPC STB wil en je wil Digitale TV via de kabel... zal je moeten verhuizen.
Is er echt geen mogelijkheid om dit toch voor elkaar te krijgen? Op internet is toch normaal gesproken alles mogelijk...... altijd wel iemand te vinden die een programmaatje kan schrijven waar het wel mee kan, zou je denken...... kwestie van tijd misschien?

Er zit een encryptie op het gestuurde signaal en in de STB zit een decryptor.
Dus het signaal kan alleen gedecrypt worden door de STB van UPC.

Er zal misschien wel ergens een mogelijkheid zijn om het signaal de decrypten.. maar die zijn niet wijdverspreidt.. en als ze er zijn.. dan komt er redelijk snel een remedie tegen.

Ik kan me herinneren dat dit bij (voorheen) Canal+ ook was, toen kwam je op internet overal tutorials tegen hoe je het deze zender con decrypten. bleek achteraf nog best eenvoudig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan