Upc digitaal op crt tv.

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Upc geeft sins kort als het goed is standaard een digitaal signaal. Ik kijk op een crt tv, maar sommige zenders storen nog wel eens.
Dus wil dan ook maar gebruik maken van het digitale signaal als het voor hetzelfde kan. Heb volgens mij een dvb-c tuner nodig, maar kan ik zomaar elke bestellen die ik kan vinden of moet ik op dingen letten. Heb er wel een hd recorder tussen zitten.

Laatst bewerkt:
Bestel hem maar gewoon bij UPC zelf, dan weet je zeker dat je een gecertificeerde en ondersteunde hebt. Die HD recorder kan er aan volgens mij gewoon tussen blijven zitten, alleen bevordelijk is dat niet voor het signaal.

Je bent niet een medewerker van upc wel? maar zal eens kijken bij ze.

Laatst bewerkt:
Nee ben ik niet, maar heb het bij mn oude werkgever (electronicabedrijf) wel 'verkocht' in zoverre dat we advies mochten geven en abo's af konden sluiten. ;)

Je hebt dan je ontvanger op 'huurbasis' net zo lang als je contract loopt.

Ik neem aan dat je weet dat je voor het digitale deel een contract af moet sluiten ;).

Nee ben ik niet, maar heb het bij mn oude werkgever (electronicabedrijf) wel 'verkocht' in zoverre dat we advies mochten geven en abo's af konden sluiten. ;)

Je hebt dan je ontvanger op 'huurbasis' net zo lang als je contract loopt.

Ik neem aan dat je weet dat je voor het digitale deel een contract af moet sluiten ;).
Als ik het goed heb, sinds kort niet meer, geven ze het standaard door met een gewoon analoog abonnement. Daarom dacht ik ook, als ik het dan voor hetzelfde toch heb!

Laatst bewerkt:
Nee dat is niet zo. Vermoedelijk zit het signaal al wel op je kabel idd, wat o.a. de reden is dat je analoge beeld ook beroerd is geworden de laatste paar jaar. Alleen zolang je geen abo afsluit zal UPC er je geen toegang tot geven ;).

Kun je nog een analoog abonnement afnemen bij UPC dan? Volgens mij zit die gratis bij digitaal...

@BikerBill64 Je behoudt gewoon je analoge (beroerde) signaaltje, maar daarnaast krijg je het digitale deel erbij wat natuurlijk veel meer beeldkwaliteit op zal leveren ;)

Tinussss, Je neemt een internet of telefonie abbo boven op je digitaal TV en krijgt daar gratis analoog bij. Maar je kunt niet alleen een analoog, internet of telefonie abbo nemen.
Dus als TS een UPC abbo heeft, heeft deze al (standaard) dig TV. (Alleen decoder nog en eventueel een uitbreidings pakket.

Heb ff gekeken @BikerBill64, je hebt gelijk. Dit was eerder (toen ik er nog mee werkte) niet het geval. Maar nu is het idd of alleen Digitale TV, of Digitale TV + Internet. Ze vermelden er overigens ook niet meer specifiek bij dat de Analoge dienst erbij blijft werken, wat als het goed is nog wel gewoon het geval is.

Heb ff gekeken @BikerBill64, je hebt gelijk. Dit was eerder (toen ik er nog mee werkte) niet het geval. Maar nu is het idd of alleen Digitale TV, of Digitale TV + Internet. Ze vermelden er overigens ook niet meer specifiek bij dat de Analoge dienst erbij blijft werken, wat als het goed is nog wel gewoon het geval is.
Blijkbaar wel, want mijn abonement is dan als ik het goedbegrijp overgezet naar een basis digitaal abonnement met erbij een analoog signaal (want dat ontvang ik nog gewoon). Maar net hoe je er tegenaan kijkt misschien.

Trouwens, dit wat?

www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-fo...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

ps Link werkt niet meer.

Laatst bewerkt:
Waarom zou je dat willen? Ik bedoel.. Als je je analoge abo overzet naar een digitale behoudt je analoog, plus dat je een digitale ontvanger in bruikleen van upc erbij zit. Ja dit zit bij je abo prijs in.

Plus dat je 15 euro bespaard op een kastje wat het mogelijk niet doet, en wat sws al gruwelijk verouderd is. Misschien werkt deze niet eens meer met de huidige coderingen.

Of.. via Marktplaats voor weinig geld? (zie net dat je het zelf ook noemt...)

Waarom zou je dat willen? Ik bedoel.. Als je je analoge abo overzet naar een digitale behoudt je analoog, plus dat je een digitale ontvanger in bruikleen van upc erbij zit. Ja dit zit bij je abo prijs in.

Plus dat je 15 euro bespaard op een kastje wat het mogelijk niet doet, en wat sws al gruwelijk verouderd is. Misschien werkt deze niet eens meer met de huidige coderingen.
Ik zou natuurlijk één bij iemand (beetje in de buurt) op kunnen halen op voorwaarde dat die weer teruggebracht kan binnen een week of twee natuurlijk!
Zie nog wel even wat ik doe, eerst ook maar eens bij upc kijken hoe het nou zit allemaal. Bedankt voor antwoorden eerst maar weer (ladiehee).

Laatst bewerkt:
Je zou het kunnen proberen. Maar nogmaals, ik ben er bang voor dat het niet werkt ;).

Het weer is weer minder warm, dus al een tijdje weer oké beeld. Nog tot gok ik met een beetje mazzel (qua beeldontvangst iig) mei om het nog eens goed uit te vogelen. Nu ook even geen zin meer, doeg.

Ps bedankt eerst maar weer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan