UPC Horizon probleem met draadloos netwerk en bluetooth verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

LLFlipse

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2013
Berichten
5
Wij zijn onlangs overgestapt op bellen, internetten en tv en hebben gekozen voor de UPC horizon box. Nu ervaar ik verschillende problemen met het draadloze netwerk. Op een aantal apparaten werkt het draadloze netwerk wel. Maar één laptop kan 9 van de 10 keer het UPC netwerk niet vinden. Kan hij het netwerk wel vinden en wordt het gekoppeld, dan werkt mijn bluetooth muis en toetsenbord niet meer. :shocked: Traag en response volledig in de war, zodat ik eigenlijk niet meer kan werken. Op dit moment gebruik ik daarom nog het oude netwerk. Daarop werkt alles nog prima. Overigens moet ik wel zeggen dat mijn laptop over de gehele linie trager is geworden. Wanneer ik een herstart doe dan is dit even verholpen. Wat gegevens van mijn laptop:

MacBook Pro 15 inch (2010)
Processor 2,4 GHz Intel Core i5
Geheugen 4 GB 1067 MHz DDR3
Videokaart NVIDIA GeForce GT 330M 256 MB
Software Mac OS X Lion 10.7.5 (11G63)
Ethernet-kaarten - Ethernet-controller 3.2.4b8

Wifi netwerk
Softwareversies:
CoreWLAN: 2.1.3 (213.1)
CoreWLANKit: 1.0.3 (103.2)
Menu-extra: 7.2 (720.1)
configd-plugin: 7.4.1 (741.1)
Systeemprofiel: 7.0 (700.3)
IO80211-familie: 4.2 (420.3)
Diagnostische Wi-Fi-info: 1.0.2 (102)
AirPort-configuratieprogramma: 6.2 (620.33)
Interfaces:
en1:
Type kaart: AirPort Extreme (0x14E4, 0x93)
Firmwareversie: Broadcom BCM43xx 1.0 (5.106.198.19.22)

Helaas nog geen bericht gehad van UPC op mijn mail van 18 maart. :confused: Ik hoop dat iemand hier mij mogelijk verder kan helpen bij het wel werkend krijgen van het UPC netwerk met werkende bluetooth verbinding.:thumb:
 
Iemand een idee wat ik kan doen? Tips worden erg gewaardeerd. Op 9 april gaat het werkende internet er helaas achter weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan