UPC mediabox zendervolgorde.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaros

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Hoi,

Sinds een week heb ik zo'n mediabox van UPC in huis.

Het werkt allemaal prima, maar weet iemand misschien een manier om de zender indeling naar eigen smaak in te richten? (Ik moet zo'n beetje alle kanalen af om een bepaalde zender te vinden. Ze werken met nummers t/m 999.

Ik heb me al rot gezocht op de site van UPC, tweakers en nog een hele rits andere sites, maar ik vind daar geen antwoord.

al eens contact gezocht met upc helpdesk.

en ken je deze al.

Laatst bewerkt:
Nee,:o

Zal eens een mailtje sturen. Dat ik daar niet aan heb gedacht.:evil:

en als je op mijn link, in mijn vorige bericht, klikt kom je ook heel veel te weten.

Hoi,

Ja hoor die site was ik ook al geweest.

Het schijnt (nog) niet te kunnen. En UPC kan je weer eens niet bereiken per mail, wegens een "storing".

edit: Er is in de mediabox hiervoor geen mogelijkheid ingebouwd.
Dit geld alleen voor de tv zenders, de radio / muziek zenders kun je wel in je eigen volgorde zetten.

Ieder apparaat tegenwoordig heeft de mogelijkheid voor voorkeuze, dus waarom UPC deze mogelijkheid niet heeft ingebouwd is voor ons allemaal een raadsel.
Maar er is een kans dat ze dit in de toekomst met een software update alsnog inbouwen.
Het is een kwestie van afwachten. Van jouw link.

Laatst bewerkt:
Het kan inderdaad niet, de zenders staan in een bepaalde volgorde en die kun je niet zelf aanpassen.
Alleen via de guide of rechtstreeks een nummer intoetsen kun je een zender oproepen.

Dan is het dus niet nodig om nog verder te kijken.:(

misschien heel binnenkort.

misschien gaat dit meekomen met de softwareupdate van 6 september (DATUM ONDER VOORBEHOUD)maar wij op chelloo.com horen niks meer van upc.
dus ik weet het niet zeker

Hoewel ik zelf nog niet weet of ik digitaal blijf kijken kan ik hier wel een antwoord op geven. Begin september komt er inderdaad een update, waardoor je ook je zenders naar eigen grieven kunt indelen. Maar de laatste monteur zei bij mij dat het ook wellicht verschoven wordt naar oktober. Dus september of oktober.

Hopelijk is dan ook de TT aangepast. Deze werkt namelijk niet via de ab van UPC. Behalve als je je hand er achter houdt en dan weer los laat. Bepaald niet optimaal dus.

het gebeurt inderdaad vaak dat de data van softwarereleases verzet worden.
Dus het is gewoon een kwestie van afwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan