Upc online facturen activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hitradiofm12

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Hallo,

Als ik mij mijn online factuur wil activeren via mijn upc
dan zegt hij >>> Binnen 2 werkdagen heeft u toegang tot Mijn Verbruik. Zodra uw factuur online staat, ontvangt u van ons een e-mail. Zo kunt u nooit een factuur over het hoofd zien!

maar na 2 dagen heb ik nog niks ik wacht al 2 weken
wat kan ik het beste doen?

ik had al gebeld ze zeiden dat ik een activerings code moest ovpragen via wachtwoord vergeten dat heb ik gedaan maar ik heb nog niks

Als je toegang hebt tot "Mijn UPC" dan heb je ook meteen toegang tot je 'Mijn Factuur OnLine"

Als je nog de gebruikersnaam weet van Mijn UPC en je weet nog het antwoord op de geheime vraag.. dan kan je ook op die manier ingelogd komen in Mijn UPC.
https://service.upc.nl/mijnupc/wachtwoord_vergeten/

Mocht dat echt niet lukken en je krijgt geen activatiecode.. dan kan je contact opnemen.. zeggen dat je geen activatiecode krijgt en graag wil dat dit op een andere manier opgelost wordt.
Dan zal over het algemeen een opdracht aangemaakt worden voor een achterliggende afdeling die dan het wachtwoord terug kan zetten naar een wachtwoord welke in die opdracht staat.

Ook kan je even na laten kijken wat precies als postadres staat in het systeem. Want als die mogelijk niet goed staat... dan krijg je je activatiecode ook nooit in de bus..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan