roygsxr1000
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 mrt 2012
Beste Mensen,
Ik heb een probleempje,
Ik heb een upc modum merk thomson, het is de bedoeling dat ik extern via internet op mijn media player kan.
Hiervoor moet ik een poort forwarden heb ik gelezen
Heb op mijn thomson modem een poort geforward met daarbij de link naar het interne ip adres van mijn media player ( AC ryan ) bv: 192.168.0.15 -------- poort 5000 t/m poort 5000. daarna apply ter bevestiging
nu heb ik ook naar het mac adres gekeken die je schijnbaar nodig hebt om erop te kunnen . ik heb het mac adres opgeschreven en boven in de internet balk ingetoest met daarachter bv :5000
nu is het zo dat ik er nog steeds niet op kan
en heb het idee dat het internet mijn modem van upc niet eens ziet?
Kan iemand mij vertellen wat ik nu nog fout doe of vergeet?
groetjes Roy Weijers
Ik heb een probleempje,
Ik heb een upc modum merk thomson, het is de bedoeling dat ik extern via internet op mijn media player kan.
Hiervoor moet ik een poort forwarden heb ik gelezen
Heb op mijn thomson modem een poort geforward met daarbij de link naar het interne ip adres van mijn media player ( AC ryan ) bv: 192.168.0.15 -------- poort 5000 t/m poort 5000. daarna apply ter bevestiging
nu heb ik ook naar het mac adres gekeken die je schijnbaar nodig hebt om erop te kunnen . ik heb het mac adres opgeschreven en boven in de internet balk ingetoest met daarachter bv :5000
nu is het zo dat ik er nog steeds niet op kan

Kan iemand mij vertellen wat ik nu nog fout doe of vergeet?
groetjes Roy Weijers