Upc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik word helemaal GEK van upc.. Ook wel (uitermate pruts campagne)
Youtube is BAGGER EN BAGER TRAAG! Alleen downloaden is nog enigste pluspunt met 3mb/s op de teller.
Is het inderdaad zo dat youtube zo traag is of is onz internet zo bagger? :confused:
Of moet ik toch over gaan van 100mb fast ethernet naar 1000mb gigabit internet?

Wie kan mij raad geven?

Windowsfaq

Meestal is het zo dat wanneer je niet tevreden bent over een product dat je contact opneemt met degene die dat product levert. M.a.w. wat zegt UPC over je probleem. Voor het overige, betreft het alleen Youtube of heb je er ook last van op andere sites.

Ja alles is vrselijk traag! Maar heb jij ook al last van youtube dat de buffer traag is?

Laatst bewerkt door een moderator:
Upc Alles-in-éen voordeel pakket. 25mb fiber power internet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals vaker tegen je gezegd, blijf van die quote knop af als je direct reageert.;)

http://www.easycalculation.com/bandwidth-calculator.php
Als ik hier je 25Mbit invul kom ik op ongeveer 3MB/s uit, dus de snelheid klopt.

Ik merk geen traagheid bij Youtube. Als eens een schijf opruiming gedaan? (tijdelijk bestanden verwijderd enzovoort)

Ja, wat Crash zegt klopt. Er is namelijk een verschil tussen megaBIT en megaBYTE. Als je MegaBIT deelt door 8 weet je ongeveer het aantal MegaBYTES dat je moet halen. Daarnaast kan het zo zijn dat het bij youtube nogal druk is. Volgens mij verstuwd youtube ook het meeste data van het hele internet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan