update 1 van 1 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

axedax

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
hallo,,
telkens als ik mijn pc afluit krijg ik de melding: schakel de computer niet, update 1 van 1 installeren heb wat rondgekeken op google en heb sommige dingen uitgevoerd maar helaas kom ik hier niet vanaf
ik heb dit al ruim 2 weken

2015-12-24_203950.jpg,, dit is mijn systeem

en dit zie ik in het update van windows2015-12-24_203522.jpg

alvast bedankt
ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

Hallo axedax. Vervelend. Mogelijk is deze bruikbaar.

Meestal heeft dit probleem te maken met een beschadigde of inconsistente installatie van .NET Framework.
In .NET Framework versie 4 is een optie ingebouwd om de installatie te herstellen zonder dat deze volledig moet worden verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
In veel gevallen zal dit genoeg zijn om alle problemen op te lossen:

Lees verder.....hieronder.

http://answers.microsoft.com/nl-nl/...-updates/46c393e6-c912-4153-8004-771fecf427d1

Laatst bewerkt:
bedankt voor de tip,,
ik kom in mijn software niet datgene tegen wat in de link staat beschereven
deze lijkt het enige te zijn wat erop lijkt 2015-12-24_222909.jpg

Laatst bewerkt:
Inderdaad vergelijkbaar dat zou het moeten zijn want je zit daarmee te worstelen.

.Net problemen komen vaker voor, en de oplossin is ook al aangedragen.

Een kleine tip:
In zie een index van 4.7 voor een i7 systeem is dat wat traag, kijk eens naar je details van de cijfers, wat de boosdoener is.
En zet een 4Gb aan geheugen bij dan zal je performance waarschijnlijk wel verbeteren

Dit is mijn oude computer met een dualcore en een normale HD, maar wel met 8Gb aan geheugen (die 5.9 is het laagste cijfer, de HD dus)
59.JPG

Peter

bedankt voor de reacties en voor de tips

al 2 dagen krijg geen melding voor een update ik hoop dat dit zo blijft

.Net problemen komen vaker voor, en de oplossin is ook al aangedragen.

Een kleine tip:
In zie een index van 4.7 voor een i7 systeem is dat wat traag, kijk eens naar je details van de cijfers, wat de boosdoener is.
En zet een 4Gb aan geheugen bij dan zal je performance waarschijnlijk wel verbeteren

Dit is mijn oude computer met een dualcore en een normale HD, maar wel met 8Gb aan geheugen (die 5.9 is het laagste cijfer, de HD dus)
Bekijk bijlage 254813

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan