Update BIOS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom041950

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2003
Ik heb mijn BIOS geupdate en nu hoor ik als ik mijn PC opstart de ventilator maar die gaat vrij snel zachter draaien. De ven van de processor draait wel gewoon maar ik heb t idee dat het de ventilator van de voeding is.
Kan dit komen door die update en kan dat kwaad?
Ik heb wel de temperatuur gecontroleerd via de sensoren en moederbord en CPU zitten zo'n beetje rond de 35 gr.
Gisteren ging die ventilator overigens wel ineens harder op een gegeven moment toen ik een tijd bezig was op de PC en de temperaturen waren toen ook wel hoger zag ik.

Wie kan mij hier meer over vertellen.

Schijnbaar heb je een moederbord dat de snelheid van de ventilatoren laat afhangen van de temperatuur, niets om je druk over te maken, get is een voorziening om de pc wat stiller te maken, zolang de temperaturen niet al te ver oplopen werkt het blijkbaar prima.

succes

Geplaatst door techie
Schijnbaar heb je een moederbord dat de snelheid van de ventilatoren laat afhangen van de temperatuur, niets om je druk over te maken, get is een voorziening om de pc wat stiller te maken, zolang de temperaturen niet al te ver oplopen werkt het blijkbaar prima.

succes

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan