Update doet niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander1001

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Hallo... Ik heb steeds dat windowsupdate icoontje onderin staan. Als ik mijn muis erop houd staat er Updates downloaden 0%. Alleen is dit nu al een paar dagen zo. En ik heb als het goed is geen updates die nog te installeren zijn. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Want ook als ik de pc opnieuw opstart blijft dat ding staan... :confused:

Bijlagen

• prob.gif
    prob.gif
    4,8 KB · Weergaven: 20
Al geprobeer erop te dubbelklikken, waarschijnlijk krijg je een pop-up met 1 van de volgende items:

1. Het kan het schermpje zijn welke vraagt of je automatische update's aan wilt zetten (vaak kort nadat je je pc heb geinstalled)

2. Hij wil een update installeren, maar vraagt hiervoor om toestemming van de gebruiker.

Wil je nu echt niets downloaden en je wilt dat bericht niet hebben ga naar deze computer>rechter muisknop>eigenschappen>automatische update >automatische update uitschakelen.

Geplaatst door GForze
Al geprobeer erop te dubbelklikken, waarschijnlijk krijg je een pop-up met 1 van de volgende items:

1. Het kan het schermpje zijn welke vraagt of je automatische update's aan wilt zetten (vaak kort nadat je je pc heb geinstalled)

2. Hij wil een update installeren, maar vraagt hiervoor om toestemming van de gebruiker.

dat is het hem nou juist... als ik er op dubbelklik gebeurt er niets... Ik ga hem nu ff proberen uit te schakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan