Update driver gaat verloren bij starten PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korten

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Kinderen willen het spelletje Ketnetkick spelen maar op het scherm kwam steeds "input not supported".

Ik installeer de laatste nieuwe driver van Nividia, laat de computer automatisch herstarten en probleem is opgelost, spel werkt perfect.

s'Avonds PC afgezet deze morgen weer hetzelfde probleem ("input not supported"), opnieuw (dezelfde) driver geinstalleerd en .... alles OK behalve dus als ik de computer nog eens eens op- en afzet.
De instellingen lijken verloren te gaan éénmaal de computer is afgezet.

Weet iemand waaraan dit kan liggen ? Ik kan toch niet elke dag de driver opnieuw installeren :confused:

Zodra je driver hebt ginstalleert ,eerst nieuw opgestart?en er na pas het Spel gestart.

Blijft het dan als je weer afsluit en opstart ook zo

Bandit123

ik heb inderdaad al de verschillende senario's geprobeerd, intussen al 6 maal geinstalleerd en opnieuw gestart.

Misschien moet er iets in men firewall/virusprogramma vrijgezet worden maar wat ???

Voor een leek blijft dit een groot vraagteken :mad:

Bandit123,

ik denk dat ik er ben.

Heb Nvidia er volledig afgegooid.
PC herstart (met als gevolg een "rare" scherminstelling van standaard windows)
Men virusscanner uitgezet (misschien was dat de oorzaak)
Nogmaals herstart
De "cleaners" uitgevoerd.
Nvidia driver geinstalleerd
Nogmaals herstart en de standaard windowsscherminstelling was verdwenen (wat bewijst dat de driver wel degelijk goed geinstalleerd is).
Nog eens herstart, Ketnetkick opgestart en het lukte
Daarna reeds 2 x PC volledig afgezet en "koude" start uitgevoerd met telkens Ketnetkick en geen melding "input not supported" meer gezien.

Nu hopen dat het zo blijft of vader kan elke dag die driver installeren zodat de kinderen kunnen spelen :confused:

Bedankt voor je hulp.
:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan