Update Fitefox,

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Hai beste mensen, ik heb even een vraagje. Er is net een update van Firefox geinstalleerd echter kreeg ik ook de melding dat hij niet compatible meer was voor Java en deze heeft afgesloten. Wat doet Java en gaat dit voor problemen zorgen? Zo ja, hoe maak ik dan de update ongedaan? Alvast bedankt voor de moeite, groetjes: Ed.:D

Die melding kreeg ik hier ook maar java werkt hier gewoon dus het is niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken

Firefox update,

Hallo M.Obbes, dank voor jou reactie. Ik heb ook hier het een en ander nagekeken, en ook hier werkt alles gewoon zoals het hoort. Probleem opgelost! Next?:thumb:

ik kreeg die medeling ook...er zijn ook mensen met problemen na het updaten las ik op ander forum van mozilla.

k heb nu 4 balken boven in beeld,
de eerste blauw en dan 2 balken met bestand etc en dan de balk met de adres url functie en daaronder is een grijze balk...

wie heeft die nutteloze grijze balk ook sinds de update ?
ik dacht dat onderste balk er voorheen niet was ..wat is het nut ervan ??
Kan die onderste balk weg ??/

firefox update.

Hai boedda, toevallig, ik ben ook buddhist. Maar van die balken heb ik geen last, alleen is hij vreselijk langzaam ineens. Die browser bedoel ik. Daarom maar weer mijn opera browser in gebruik. Nog meer mensen problemen? Dan gaan we mailen naar Mozilla.:thumb:

heb antwoord van beheerder nederlands mozilla mozbrowser forum gekregen...om die balk weg te krijgen

ga naar beeld

dan naar werkbalken

vink af bladwijzerbalk en die extra nutteloze balk is dan weer weg die na de update was verschenen bij mij....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan