Update HP in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Berichten
294
Hallo beste mensen

Ik krijg regelmatig een schermpje te zien dat er een update is van HP en dat wil ik dan ook wel doen maar ik kan nergens op klikken om hem te starten en ook gaat het plaatje niet meer weg ik krijg hem pas weg als ik de pc opnieuw opstart.
Ook heb ik het geprobeerd via start en dan HP update maar dan gebeurd er ook niets.

Weet iemand hier raad op (zie bijlage)

Groetjes Anita
 

Bijlagen

  • HP printje.jpg
    HP printje.jpg
    12,6 KB · Weergaven: 33
Hoi !

Ga naar de site van HP en download de software voor je PC/Laptop/Printer.

Je weet toch welke HP-hardware je gebruikt ?

Greetz,

Harry.
 
Je hebt de HP Update manager actief, blijkbaar.
Zou in principe terug te vinden moeten zijn onder Start -> (Alle) Programma's -> HP xxxx en/of Hewlett-Packard xxxx programmagroepen.

Kijk anders even in Software (Start -> Uitvoeren -> appwiz.cpl) of je daar misschien die HP Update manager kunt deïnstalleren.

Indien niet gevonden, start AutoRuns en kijk in het tabblad Everything of je daar misschien iets opgestart ziet worden met het woord "update" ergens erin, liefst ook nog afkomstig van HP / Hewlett-Packard. Schakel het dan uit door het vinkje weg te halen, en herstart je pc.

Indien ook daar niet gevonden, ga naar je program files map (Start -> Uitvoeren -> %programfiles%), open alle HP xxxx en/of Hewlett-Packard xxxx mappen, en zoek in die mapen op *update*.exe
Met een beetje mazzel kun je het bestand dan vinden. Indien ja, dan kijken of je het bestand kunt hernoemen, zodat bij een volgende start het niet meer wordt opgestart.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt de HP Update manager actief, blijkbaar.
Zou in principe terug te vinden moeten zijn onder Start -> (Alle) Programma's -> HP xxxx en/of Hewlett-Packard xxxx programmagroepen.

Kijk anders even in Software (Start -> Uitvoeren -> appwiz.cpl) of je daar misschien die HP Update manager kunt deïnstalleren.

Indien niet gevonden, start AutoRuns en kijk in het tabblad Everything of je daar misschien iets opgestart ziet worden met het woord "update" ergens erin, liefst ook nog afkomstig van HP / Hewlett-Packard. Schakel het dan uit door het vinkje weg te halen, en herstart je pc.

Indien ook daar niet gevonden, ga naar je program files map (Start -> Uitvoeren -> %programfiles%), open alle HP xxxx en/of Hewlett-Packard xxxx mappen, en zoek in die mapen op *update*.exe
Met een beetje mazzel kun je het bestand dan vinden. Indien ja, dan kijken of je het bestand kunt hernoemen, zodat bij een volgende start het niet meer wordt opgestart.

Succes,

Tijs.
Sorry Tijs dat ik zo laat reageert maar het was even een bende met mijn pc ik heb HP ingeschakeld en ik moet zeggen ze hebben een geweldige service.
Het schijnt dat ik iets had gedownload en dat had een storing veroorzaakt met onderandere het HP update scherm en ook bij mijn filters van paint shop pro.
De man adviseerde mij hem zover mogelijk terug te herstellen en na dat ik dat had gedaan moest ik weer veel update,s ophalen want deze computer heb ik nog niet zo lang in bezit en Vista is nog erg vreemd voor me maar al met al alles werkt weer als een zonnetje.

Heel hartelijk bedankt voor de duidelijke uitleg en hulp.

Groetjes Anita
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan