Update HTC Magic android 1.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fixumi

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2012
Ik heb een HTC Magic firmwareversie: 1.5 maar als ik probeer op de optie te drukken van systeemupdates zegtie: Uw systeem is momenteel bijgewerkt.
Ik heb opgezocht op internet dat ik em op een andere manier moet updaten.
Ik heb erg weinig verstand van telefoon apparaten maar ik heb wel gehoord dat het verstandig is om een back-up te maken.
Verder heb ik wel wat opgezocht hoe ik het zou kunnen doen maar ik kom er eigenlijk niet uit, en ik hoop dat er een manier is die niet te ingewikkeld is.

Ik hoop dat het duidelijk is.
Iniedergeval, alvast bedankt.

Arthur

voor die telefoon komen geen updates meer uit
je kan alleen nog zelf een custom rom erop installeren,bv cyanogen mod 6

de uitleg in het engels staat hier

android update naar 4.x (van 2.3) Galaxy note Samsung GT-N7000

Ik ondervond problemen met de update naar android 4.0. Het systeem prompte me regelmatig dat er een update was. Downloaden lukte wel maar instaleren niet.

Elders lees ik:
(..)reeds enkele dagen probeer ik Android 4.0 te installeren op mijn sony, ik doe dit in PC companion (daar dit programma aangeeft dat er een update beschikbaar is). Maar dit lukt niet (..) .

Na het ernstig vastlopen van mijn probleem heb ik het systeem gereset. Bij mijn toestel zat dat onder instellingen privacy o.i.d.
Klik op de toets Menu en tik op Instellingen. Tik op Privacy en selecteer in het gedeelte met persoonlijke gegevens Fabrieksinstellingen terug. Tik op Telefoon opnieuw instellen en dan op Alles wissen om de keuze te bevestigen. De smartphone wordt uitgeschakeld en weer ingeschakeld en de fabrieksinstellingen zijn hersteld.

LET OP: bij android 4 is het terugzetten van de standaard software verhuist naar Backup and reset

Backup maken, daar doe ik niet meer aan. Ik beveel iedereen aan om cloud services te gebruiken zoals dropbox (http://db.tt/GpN9Fol) of google drive te gebruiken. PM geen garanties ... maar bij mij ging het op deze manier prima.

De applicaties die je had zijn na de update weg maar zijn via de website kant van google play snel weer terug te zetten. Je data komen via dropbox en cloud gewoon weer terug. Een schoon leeg systeem is trouwens ook wel weer eens prettig, in de praktijk gebruik je veel apps toch nooit.

Suc6
DM

Laatst bewerkt:
Alvast bedankt voor de informatie allemaal, ik probeer het binnenkort wel even.

Thanks,
Arthur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan