Update in Spaans!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Als ik in XP via Help en ondersteuning naar updates voor Windows op zoek ga (in het Nederlands) krijg ik nu opeens een Spaanse pagina voor me, die ik niet begrijp en die me misschien ook wel de foute updates oplevert ... wie weet hoe ik dat weer Nederlands krijg? Alles is verder Nederlands op mijn computer, behalve www.hotmail.com , dat [op mijn computer] al ruim een maand geleden in Spaanse handen is overgegaan (inlogvenster voor NET Passport).
Wie weet het?

Alvast bedankt voor je antwoord,

Ingmar

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk is je key gekraakt door een Spaanstalige persoon.

Bel microsoft op en leg je probleem voor.
Ik ga er wel vanuit dat je een legale versie draait.

Probeer eerst een dit configuratiescherm kies dan datum-tijd-land-taalinstellingen kies dan landinstellingen en kijk eens bij het laatste tabblad welk land + taal is ingesteld !

is dit anders als nederlands-nederlands dan moet je hem instellen op Nederlands !!

Bedankt voor jullie antwoord.
Bart, bedoel je Landinstellingen/ Talen/ Details? Ik heb daar als invoertaal Nederlands en als toetsenbordindeling Nederlands en Verenigde Staten internationaal, die laatste in vette letters. Maar dat is altijd zo geweest, en zonder problemen ... tot kort geleden opeens.

Nee ik bedoel de landinstellingen die moet op nederlands staan als die op b.v. spaans staat dan krijg je bij sommige dingen b.v. installeren van progies de spaanse uitleg en bij windows update spaanse teksten !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan