update Internet Explorer 10 en 11 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas-van-winge

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Bij Windows Update staan steeds 2 belangrijke updates t.w.Internet Explorer 10 en inmiddels ook 11.
Vanaf juni vorig jaar ben ik bij Helpmij bezig hiervoor een oplossing te vinden,maar blijkbaar is er niemand,die de ultieme oplossing heeft.Als ik bij:update geschiedenis kijk,zie ik wel tig keer staan update Internet Explorer 10 en 11 mislukt!Ook,als ik de computer afsluit,probeert de computer zelf deze updates van Internet Explorer te installeren,echter zonder succes!Microsoft laat hier toch wel steken vallen,want als je daag gaat zoeken wijst alles in de richting van,dat de videokaart op mijn packard bell dot s niet compatabel
zou zijn (in mijn geval met Windows 7 starter).maar een oplossing wordt niet gegeven.

Is hier wel een oplossing voor en zo ja,welke???

Als ik mag aannemen dat Internet Explorer 11 je uiteindelijke doel is, download die rechtstreeks vanaf Microsoft.
hier kun je het installatie programma downloaden (de Bing/MSN enhanced versie maar ook de versie zonder die uitbreidingen).

Tijs.

Tijs,bedankt voor je reactie,maar ook dat heb ik al geprobeerd en dan krijg ik de mededeling,dat ik eerst andere updates moet installeren.

Klaas

Beetje jammer dat je dat niet eerst in je startposting had vermeld!

Ok, probeer dan Internet Explorer 10 te installeren, eerst. link

Tijs.

Kijk of jouw pc (óf jouw grafische kaart!) voorkomt in de lijsten op deze link

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog 1 tip, en dan geef ik het op:
Doe het volgende: [Windows-toets]r toetscombinatie -> notepad.exe %userprofile%\desktop\remove_IE10.bat
Ja geven op de vraag of het bestand gemaakt mag worden.
Plak de volgende regel erin (in zijn geheel, dus selecteer goed):
FORFILES /P %WINDIR%\servicing\Packages /M Microsoft-Windows-InternetExplorer-*10.*.mum /c "cmd /c echo Uninstalling package @fname && start /w pkgmgr /up:@fname /norestart"

Klik op het rode kruisje en bevestig dat het bestand opgeslagen moet worden.
Op je bureaublad staat dan remove_IE10.bat bestand. Rechtsklik erop en kies voor "Als Administrator uitvoeren". Nadat die klaar is zal hij (hoogstwaarschijnlijk) zonder waarschuwing sluiten.
Daarna nog een keer proberen om IE10 te installeren via de link die ik gaf.

NB: Ik ga er hier vanuit dat je een originele NL versie van W7 hebt, dus niet een Engelse, Franse etc. versie die je 'Nederlands gemaakt' hebt m.b.t. MUI packages. En ook dat het hier een volstrekt legale versie betreft, dus niet een gedownloade/gejatte etc.

Tijs.

Laatst bewerkt:
advies als boven uitgevoerd!

Krijg echter een venster met:kan de opgegeven module niet vinden fout 0x8007007E
dus mislukt

Wat nu???

Klaas

Ik heb geen tips meer. Bij mij geeft de commando-regel geen probleem/foutmelding. Ik zou haast het idee krijgen dat pkgmgr bij jou niet goed werkt (bij mij werkt hij goed).

EDIT: Ik krijg bij SOMMIGE packages vanuit pkgmgr een 0x80070005 foutmelding, dus niet dezelfde foutmelding als die van jou.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat bij jou ook niet het deïnstalleren van ALLE packages mislukt is, dus je zou alsnog kunnen kijken of je IE10 nu kunt installeren.

Tijs.

Ik heb wederom geprobeerd IE10 opnieuw te installeren,maar ook nu dezelfde fouten!Bij upategeschiedenis staat tig keer update IE10 en IE11 mislukt!Bovendien krijg ik elke keer,als ik afsluit,dat hij 2 nieuwe updates gaat installeren t.w.IE10 en IE 11 voor hij kan gaan afmelden,een lijdensweg,duurt vreselijk lang,elke keer weer!
Allerlei probleemoplossers gebruikt,ook Microsoft Fix-it,echter er wordt niets opgelost,het enige,wat het oplevert,is een hoop ergernis!

Microsoft bedankt!!!!

Sorry,maar watchdog vraagt of mijn probleem is opgelost.

Was het maar waar!

De problemen worden met de dag erger.

Dus hulp van helpmij of wie dan ook,is van harte welkom.

Bij voorbaat dank.

Klaas:mad:

Op de volgende site kwam ik dit bericht tegen:http://answers.microsoft.com/nl-nl/...d=47217c4e-ad3d-4ae3-a3db-6cc595e5ea99&page=2

Heb me in verbinding gesteld met het support-team,die(vriendelijke)medewerker heeft,

via overname van het scherm getracht IE10 alsnog te installeren,zonder succes.

Het komt er op neer dat de registers door gebruik te maken van register-cleaners(zoals Ccleaner)

zijn beschadigd en deze alleen kunnen hersteld worden door een re-installatie van Win 7.

Daar men browser met IE 9 nog prima werkt heb ik besloten om de installatie van IE10

uit te stellen tot latere datum en zou je willen danken voor de niet-aflatende hulp en aandacht,

Daar ik ook gebruik maak van CCcleaner vraag ik mij af,of dit idd het probleem zou kunnen veroorzaken???

tevens heb ik bij facebook.com/WindowsNL een reactie losgekregen en wel:

Windows Nederland schreef: Hallo Klaas, Kijk de updatebestanden van Windows 7 eens na met de System Update Readiness tool http://bit.ly/19GVBKh. Voer hierna opnieuw de updates uit. Lukt het nu wel? ^MM

Ook dit heb ik geprobeerd met behulp van KB947821 Hotfix voor Windows-Update,echter ook zonder het gewenste resultaat!

Gaarne reactie,

Bij voorbaat dank,

Klaas van Wingerden

In het algemeen:

Ik ben geen voorstander van welke registry-cleaner dan ook.
Natuurlijk kan CCleaner ook andere (nuttige) dingen doen, en daar gebruik ik 'm ook voor (het opruimen van Tijdelijk Internetbestanden, minidumps, TEMP mappen etc.), maar nooit voor het opruimen/opschonen van de registry.
Ook programma's zoals Registry Booster en Tune Up Utilities blijft ik ver vandaan.

Jammer dat het met de ondersteuning van MS ook niet gelukt is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan