update internet explorer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

charlot16

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2004
Beste Mensen, ik ben een leek wat computers betreft dus misschien stel ik wel een hele domme vraag. Ik heb windows 98 op me computer en probeer nu msn te downloaden maar die zegt dat me internet explorer wat verouderd is. Waar kan ik deze vernieuwen en hoe moet ik dat doen? Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen! Alvast bedankt voor de moeite!:)
Groetjes Charlot

Ga eens naar windowsupdate en daar zal een nieuwe versie (6.0) staan die je kunt downloaden en je kunt tevens je systeem up to date brengen

Ha Mario, waar ga ik naar windowsupdate? (ja, ik ben echt een blondje wat betreft computers hoor) En wat bedoel je met "je systeem up to date brengen"?
ciao

In internet explorer ga je naar extra en dan windowsupdate.

En met up to date brengen bedoel ik...

Je kunt daar je pc voorzien van beveiligings updates

Hai, ik ben naar de site microsoft.com gegaan en heb daar geprobeerd om internet explorer 6 te downloaden maar dat lukt niet. Was dit ook wat je bedoelde of moet ik iets anders doen? thnx.

Wat lukt er niet?

Ben je al naar extra in internetexplorer geweest om zo naar windowsupdate te gaan?

Bovenin in internet explorer.

Je start internet explorer en dan bovenin vind je extra

oeh, ik ben nu explorer 6 aan t downloaden, misschien gaat het dan toch lukken.... (dat laat ik je zeker weten!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan