Update melding van Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hoi luitjes,

Sinds kort krijg ik dus steeds de melding als ik Messenger opstart dat er een nieuwe versie is. Die is er ook natuurlijk, de 7.0 maar die wil ik helemaal niet. Ik had begrepen dat je met deze niet zonder meer bestanden (foto's en zo) naar je chatpartner kan sturen en dat doe ik vaak. Ik wil van deze melding af, kan dat?

Raymond

Geplaatst door Raymond Bos
Hoi luitjes,

Sinds kort krijg ik dus steeds de melding als ik Messenger opstart dat er een nieuwe versie is. Die is er ook natuurlijk, de 7.0 maar die wil ik helemaal niet. Ik had begrepen dat je met deze niet zonder meer bestanden (foto's en zo) naar je chatpartner kan sturen en dat doe ik vaak. Ik wil van deze melding af, kan dat?

Raymond
Kort gezegd: Ja, gewoon updaten :p

Welke MSN versie heb je nu? Ik heb namelijk 6.2 en krijg nix geen melding over updaten (gelukkig..).
Als je nog geen 6.2 hebt zou je die eens kunnen proberen :)

Ik heb wel de 7.0 maar dan de Beta. Ik wil deze gewoon houden om eerder genoemde reden!

OK, nu begrijp ik dat je de definitieve versie liever niet hebt.
Zó duidelijk was dat volgens mij ook weer niet. ;)

Tja ik denk niet dat je er dan aan kan ontkomen.. je hébt de 7.0 al, nu wil m$ dat je even de goeie versie neemt ipv de beta..

Dat kan MS nu wel willen maar ze hebben dus die functie om foto's e.d. te verzenden eruit gehaald......:(

heb ook de msn 7.0 final versie maar kan gewoon foto's ,bestanden etc etc gewoon versturen hoor.

De beveiliging voor het verzenden en ontvanger van bestanden werkt niet 100%

Lees ook dit even door:

Beveiliging MSN 7.0.

Bij msn 7.0 zit een beveiliging voor het verzenden en ontvangen van bestanden (Dit is tegen de virussen van de laatste tijd). Door deze beveiliging kunnen er problemen optreden bij het verzenden en ontvangen van bestanden. Deze beveiliging is te omzeilen met -->*A-patch*<--.. Om de beveiliging te verwijderen start je de patch en ga je naar het derde blad (Miscellaneous) door een aantal keer op next te klikken. Dan vink je 'Remove File Transfer Protection' aan en ga je verder. Let op: om de patch goed zijn werk te laten doen moet die aan beide kanten zijn geïnstalleerd (ook bij degene naar wie je een bestand wil sturen). Met deze patch kan je ook de reclame verwijderen.
Een andere manier is met een plug-in. Deze plug-in is voor msn plus dus deze manier werkt alleen als je msn plus hebt. Met -->*StuffPlug-NG*<-- kan je de beveiliging ook uitschakelen
Het nadeel van het weghalen van de beveiliging is dat msn ook weer *.pif bestanden doorlaat. Via dit type bestand zijn er nogal wat virussen verspreid.

Geplaatst door tazman
heb ook de msn 7.0 final versie maar kan gewoon foto's ,bestanden etc etc gewoon versturen hoor.

Gebruik jij dan de plugins die rve123 beschrijft?
Ik ga het er dan maar op wagen....

Als het niet lukt kan je altijd nog terug naar de Bèta. Die is nog op verschillende plaatsen te downloaden.

Ik heb hem erop gezet en werkt gewoon zoals altijd...zonder plugins en dergelijke....

Ik weer blij:)

Als er toch problemen komen kan je het ook nog inpakken met winzip.

Ja, alleen met exe bestanden zie ik maar daar verander ik de extensie wel van.

Geplaatst door Raymond Bos
Ja, alleen met exe bestanden zie ik maar daar verander ik de extensie wel van.

exe bestanden wil inderdaad nog wel eens niet lukken dit ivm eerder genoemde virus protectie maar ff exe file in een zipje zetten werkt goed ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan