Update mislukt sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wauzzie19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2009
hallo allemaal er is vast wel iemand die mij kan helpen;) er zijn volgens mij wel andere vragen gierover maar de mijne is net ietsjes anders;)
Ik heb alle sims 2 pakketten(allemaal orgineel;)) Ik had de sims een keer verwijdert wel op een rare manier want uninstal deed het niet en ook via software ook niet. Dus had de map zo verwijdert. Wilde de sims gister weer installeren en het basis spel deed het prima tot dat ik een uitbreidingpakket ging installeren en dan aan het einde van de installatie zegt een schermpje dit zorgt ervoor dat het spel geupdate word en ik druk op oke zegt ie update is mislukt installatie word afgebroken maar er word ook niet om een andere cd gevraagt snap er niks van heb al vanalles geprobeert:o

nou heb de uitbreidingspakketten in verschillende volgordes geinstalleerd lukte niet bij elk pakket krijg je hetzelfde en op de cds staan ook updates ofzo die had ik dan ook geupdate voordat ik ging installeren en alles verwijdert weer opnieuw proberen maar lukt steeds niet:rolleyes:

Het is opgelost ik heb de patches gebruikt van de officiele site en elke keer als ik iets heb geinstalleerd dan installeer ik gewoon zelf de patch en dan doet alles het gewoon;)
nu nog ff uitzoeken hoe ik dit afsluit:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan