update mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario39

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
hallo

ik wilde vragen wat kan de oorzaak zijn dat deze update steeds weer mislukt.
KB953838: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 7 voor Windows XP
ik heb er win xp pro servp 3 op staat alle update's zijn goed gegaan behalve deze.
maar rechts onder komt wel steeds dat gele ding update beschikbaar.

ik hoop dat hier iemand mijn effe verder kan helpen
afz.mario:(

Yep ... ik heb een vriend verleden week juist hetzelfde horen vertellen.

Een XP met SP3 erop geïnstalleerd achteraf (niet via de officiële Microsoft XP SP3 CD), kan de beveiligingsupdate voor IE7 niet meer installeren.
Als je SP3 zou oninstalleren, de update installeren en dan SP3 weer applying, dat zou wel werken, maar het is natuurlijk veel werk...
Wat je ook kunt doen, is naar de Microsoft update site gaan en kiezen om die update te suprimeren. Al is dat natuurlijk niet een erg propere oplossing.

Als iemand een andere oplossing heeft ... :)

update

hallo
bedankt voor het snellen antwoord

nou heb ik gekeken bij software of ik sevp.3 zie staan maar dat is niet het geval hoe kan ik die er dan uit halen als hij daar niet tussen staat.
ook niet als ik een vinkje zet alle update's weer geven
want ik neem aan dat die update er toch maar beter maar in kan zitten.
afz.mario

Onder C:\WINNT heb je de patch directories. Als het goed is, moet daar nog iets staan in de aard van "$NtServicePackUninstallNLSDownlevelMapping$\spuninst"
Er is daar een exe die je kunt uitvoeren om de SP3 te uninstalleren.

O ja, je moet zorgen dat je hidden files en operating files kunt zien, anders zie je die directories niet.

Als je de foler niet meer terugvind is er spijtig genoeg geen mogelijkheid meer om een uninstall van de SP3 te doen ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan